МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. АНАМНЕЗ ЗАХВОРЮВАННЯ· День / тиждень початку даного захворювання · Початок захворювання: гострий, поступовий. · Обставини, за яких розвивалось захворювання і його перебіг з першого дня хвороби і до І-го дня курації: перші симптоми, дані спостереження дільничного педіатра, скарги при поступленні у стаціонар та протягом періоду стаціонарного лікування до початку курації (розповідь хворого і/чи батьків); динаміка основних симптомів захворювання протягом перебування дитини в стаціонарі · Загальні прояви захворювання (гарячка, порушення сну, апетиту, спрага, млявість, неспокій, настрій) у динаміці. · Деякі прояви захворювання з боку органів та систем: а) Дихальна система: - кашель сухий чи вологий, час його появи (вранці, вдень, вночі, під час засинання), - характер харкотиння (кількість, характер і колір, як відкашлюється) - біль у грудях чи спині (характер, локалізація, зв'язок з диханням, кашлем, ірадіація) - задишка (експіраторна чи інспіраторна), коли з'являється (у спокої, при фізичному навантаженні тощо), наявність нападів ядухи, участь допоміжних м'язів, роздування крил носа; б) Серцево-судинна система: - задишка, біль в ділянці серця (локалізація, ірадіація, характер) - відчуття перебоїв в роботі серця, серцебиття (інтенсивність, тривалість, частота) - набряки (локалізація, час появи); в) Система травлення: - нудота (її зв'язок з характером їжі, тривалість) - блювання (натщесерце, після прийому їжі, через який проміжок, характер) - зригування у дітей грудного віку (значні, невеликі, відразу після прийому їжі / між годуваннями) - наявність відрижки чи печії - біль у животі (характер, локалізація, ірадіація, час виникнення та зв'язок з прийомом їжі) - випорожнення (частота, характер, колір, запах); г) Сечовидільна система: - біль у поперековій ділянці - частота сечовипускань та їх об'єм (у дітей грудного віку - кількість мокрих пелюшок) - колір сечі - нічне нетримання сечі; д) Опорно-рухова система: - біль у кінцівках, м'язах, суглобах (характер, локалізація, зв'язок з метеорологічними умовами) - припухлість суглобів, їх почервоніння (яких саме), утруднення при русі, ранкова скутість; е) Ендокринна система: - порушення волосяного покриву - зміни шкіри (надмірна пітливість чи сухість, огрубіння, поява рубців) - порушення росту і маси тіла; є) Нервова система та органи чуття: - біль голови і запаморочення - судоми - гіперкінези, тіки, порушення шкірної чутливості (гіперестезії, гіпестезії, парестезії) - порушення з боку органів чуття, мови.
Читайте також:
|
||||||||
|