Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Життєдіяльності.

Мета: Показати вплив психофізіологічних особливостей людини

на її безпеку.

Завдання: Оцінити окремі елементи психофізіологічної надійності людини за допомогою наведених нижче тестів: • тест на визначення темпераменту особистості;

• тест на вивчення професійно важливих якостей персоналу
системи: "людина - машина - знакова система";

• тест визначення ступеня задоволення основних потреб людини;

тест на визначення рівня самооцінки;

тест на визначення рівня стресостійкості.

Після проведення відповідних тестів студенти аналізують одержані результати з точки зору особистої безпеки.

Тест для виявлення темпераменту особистості (за Г. Айзенком)

Тест ЕРІ за Айзенком посідає перше місце серед інших психо-діагностичних методик за частотою використання. За цією ме­тодикою треба відповісти на 57 запитань, даючи ствердну (так) чи заперечну (ні) відповідь. При відповіді "так" треба проставити проти номера запитання знак "+", а при відповіді "ні" - знак "-". Пам'ятайте, чим щиріші будуть ваші відповіді, тим об'єктивнішим буде результат.

Перелік запитань:

Чи часто Ви відчуваєте потяг до нових вражень, щоб відволіктися, пережити нове сильне відчуття?

Чи часто Ви відчуваєте потребу в друзях, які можуть Вас зрозуміти, підтримати, висловити співчуття?

Чи вважаєте Ви себе безтурботною людиною?

Чи дуже важко Вам відмовитися від своїх намірів?

Чи обмірковуєте Ви свої справи не поспішаючи і вважаєте за доцільне почекати, перш ніж діяти?

Чи завжди Ви дотримуєтесь своїх обіцянок, навіть тоді, коли це вам невигідно?

Чи часто у Вас бувають спади і піднесення настрою?

Чи швидко Ви дієте і говорите, не витрачаючи багато часу на обдумування?

Чи виникало у Вас коли-небудь почуття, що ви нещасливі, хоча жодної причини для цього не було?

Чи правильно, що на спір ви здатні відважитися на все?

Чи ніяковієте Ви, при бажанні познайомитися з особою протилежної статі, яка Вам симпатична?

Чи виводить Вас з рівноваги почуття гніву?

Чи часто Ви дієте необдумано, під впливом ситуації?

Чи часто Вас турбує думка, що вам не слід було б щось робити або говорити?

Чи надаєте Ви перевагу читанню книжок перед спілкуванням з людьми?

Чи вас легко образити, зачепити ваше самолюбство?

Чи подобається Вам бувати часто у компанії?

Чи бувають у Вас такі думки, з якими вам не хотілось би поділитися з іншими людьми?

Чи правда, що інколи Ви переповнені невичерпною енергією, а інколи відчуваєте значну млявість?

Чи прагнете Ви обмежити коло своїх знайомств небагатьма дуже відданими друзями?

Чи часто мрієте?

Якщо на Вас „підвищують" голос, то ви відповідаєте тимсамим?

Чи часто Вас засмучує почуття провини?

Чи всі ваші звички хороші та бажані?

Чи здатні Ви дати волю своїм почуттям і безтурботно розважатися у веселій компанії?

Чи можна вважати, що нерви у Вас часто бувають напружені до межі?

Чи вважають Вас людиною жвавою і веселою?

Чи часто після завершення справи, Ви подумки повертаєтесь до неї і думаєте, що могли б зробити її краще?

Чи правда, що перебуваючи у товаристві, Ви звичайно буваєте мовчазні і стримані?

Чи трапляються випадки, що Ви поширюєте плітки?

Чи трапляється у Вас безсоння, викликане різними розмірковуваннями, що спадають на думку?

Чи вам приємніше і легше прочитати про те, що Вас цікавить, у книзі, хоч можна швидше і простіше довідатися про це від друзів?

Чи буває у Вас сильне серцебиття?

Чи подобається Вам робота, яка потребує постійної уваги?

Чи бувають у Вас напади тремтіння?

Чи ви говорите про знайомих людей тільки хороше навіть тоді, коли впевнені, що вони про це не довідаються?

Чи правда, що Вам неприємно бути в компанії, де постійно кепкують один з одного?

Чи правда, що Ви дратівливі?

Чи подобається Вам робота, яка потребує швидкої реакції?

Чи правда, що Вам не дають спокою думки про різні неприємності і "жахи", які можуть трапитися, хоча в реальності все закінчується благополучно?

Чи правда, що Ви неквапливі в рухах?

Чи Ви коли-небудь спізнювались на побачення або на роботу?

Чи часто Вам сняться жахи?

Чи правда, що Ви любите поговорити, і завжди скористаєтесь з нагоди порозмовляти з незнайомими ?

Чи турбує Вас який-небудь біль?

Чи сумували б Ви, коли б довго не бачилися з друзями?

Чи вважаєте Ви себе нервовою людиною?

Чи є серед ваших знайомих такі, які Вам не подобаються?

Чи легко Вас ображає критика ваших недоліків чи роботи?

Чи можете Ви сказати про себе як про впевнену в собі
людину?

Чи можете Ви мати справжнє задоволення від заходу, на
якому є багато учасників?

Чи відчуваєте, що Ви в чомусь гірші за інших?

Чи змогли б Ви внести пожвавлення в невеселу ком­
панію?

Чи трапляються випадки, що ви говорите про речі, яких
зовсім не розумієте?

Чи турбуєтесь Ви про своє здоров'я?

Чи любите кепкувати з інших людей?

Чи непокоїть Вас безсоння?

 

Після опитування відповіді звіряють поступово за трьома колонками з ключем опитування, який наведено в табл. 1.1. Якщо відповіді збігаються з ключем опитування, то біля питання ставимо одиницю, а якщо не збігаються, то - нуль. Потім підрахо­вують суму одиниць окремо за трьома колонками: перша s1 друга s2 і s3 третя .

Аналіз результатів тесту починають із третьої колонки. Як­що сума S3 > 5 , то можна стверджувати, що відповіді на запитання були нещирі і подальший розгляд результатів немає сенсу. Якщо S3 < 5 , то, використовуючи круг Айзенка, визначаємо темпера­мент (див. рис. 1.1). Для цього на горизонтальній осі відкладаємо суму s-i, а на вертикальній осі - суму s2 і на перетині перпендику­лярів до цих осей знаходимо точку, яка покаже сектор з притаман­ним характером.

 

Таблиця 1.1 Ключ опитування

№ з/п Перше число так “+”ні “-” Друге число так “+”ні “-” Третє число так “+”ні “-”   № з/п Перше число так “+”ні “-” Друге число так “+”ні “-” Третє число так “+”ні “-”
+     -    
  +       -
+       +  
  +   -    
-       +  
    + -    
  +     +  

 


Читайте також:

  1. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  2. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  3. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  4. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Безпека життєдіяльності.
  9. Безпека життєдіяльності. Вступ
  10. Безпеки життєдіяльності.
  11. Визначення психічних особливостей людини та їх значення для життєдіяльності.




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: ОЦІНКА РАДІАЦІЙНОЇ ОБСТАНОВКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ УМОВАХ | Продовження таблиці 1.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.084 сек.