Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Продовження таблиці 1.1

+           +
  +   -    
+       +  
  +   +    
    -   +  
+     -    
  +       -
-       +  
  -   +    
+       +  
    - +    
  +     +  
-         -
  +   +    
+       +  
  +   -    
    +   +  
+     +    
  +       -
+       +  
  +   +    
          +  
               

Рисунок 1.1 – Коло Айзенка

Тест для вивчення професійно важливих здібностей персоналу в системі "людина - машина - знакова система"

Для ефективної роботи в системі "людина - машина - знакова система" важливі сенсорно - перцентивна (сприйняття і увага) та інтелектуальна (обробка інформації, прийняття рішень) складові діяльності. Для оцінки таких здібностей ви­користовують таблиці Шульте, з допомогою яких вивчають рівень уваги.

Є два типи таблиць. У першому типі у 25 клітинках таблиці хаотично розміщені 25 послідовних чисел від 1 до 25 (див. табл. 1.2). У другому типі у 25 клітинках таблиці хаотично розміщені 25 непослідовних чисел від 1 до 99 (див. табл. 1.3).

Необхідно за 1 хвилину в кожній таблиці відшукати і запи­сати у послідовний ряд наявні в них числа. Ніяких поміток у таб­лицях робити не можна. Подано два варіанти кожного типу таб­лиць, оскільки рівень уваги студентів неоднаковий і за 1 хвилину окремі з них можуть відшукати більше ніж 25 чисел. У цьому ви­падку вони продовжують шукати числа у другому варіанті таблиць до спливу часу тесту. Кількість чисел, знайдених в обох варіантах одного типу таблиць, підсумовують.

Порівняльну оцінку визначають за кількістю правильно за­писаних чисел. У першому типі моделюється ситуація, в якій осо­ба почуває себе впевнено, оскільки знайшовши будь-яке число, вона знає, яке число буде наступним. У другому типі моделюється ситуація, в якій особа почуває себе невпевнено, бо, знайшовши будь-яке число вона не знає, яке число має шукати далі.

Після проведення тесту треба зробити аналіз здобутих ре­зультатів, порівнюючи рівень уваги серед студентів для першого і другого типів таблиць Шульте, і показати зв'язок уваги студентів із ситуацією, яка моделюється відповідним типом таблиць.

 

Таблиця 1.2 Перший тип таблиць з послідовним набором чисел

Варіант 1 Варіант 2

 

 

Таблиця 1.2 Другий тип таблиць з непослідовним набором чисел

Варіант 1 Варіанті

 

 


Читайте також:

  1. N Придумати продовження до твору тощо.
  2. Автоматичне заповнення таблиці
  3. Аналіз товарної політики подано у таблиці 24.
  4. Виділення тексту в таблиці
  5. Визначення фінансової термінології (продовження)
  6. Визначите тип поля № у таблиці?
  7. Використання звіту зведеної таблиці для об'єднання даних
  8. Відновлення та продовження процесуальних строків.
  9. Головні таблиці.
  10. Горизонтальне продовження Відомості 7.1
  11. Довідкові таблиці
  12. Додаток 1 (продовження)




Переглядів: 710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життєдіяльності. | Тест для визначення ступеня задоволення основних потреб людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.227 сек.