Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тест для визначення ступеня задоволення основних потреб людини

За допомогою цього тесту особа оцінює свої потреби: фізіологічні, потреби в безпеці, соціальні (міжособистісні) потре­би, потреби у визнанні, потреби у самовираженні. Це відкриває орієнтири для самовдосконалення, допомагає ефективніше вико­ристовувати свої здібності, додає впевненості в собі і підвищує рівень особистої безпеки.

Методика визначення ступеня задоволення основних по­треб містить 15 тверджень, які необхідно попарно порівняти і надати перевагу одному із пари.

Спочатку порівнюється перше твердження послідовно з чо­тирнадцятьма іншими, потім друге - з тринадцятьма іншими і так далі. У таблицю результатів записуємо номер того твердження, якому надаємо перевагу (див. табл.1.4). Під час тестування корис­но для кожного твердження вголос промовити фразу "Я хочу...".

 

Перелік тверджень:

1) Домогтися визнання і поваги.

2) Мати хороші відносини з людьми.

3) Забезпечити собі майбутнє.

4) Заробляти на життя.

5) Мати хороших співрозмовників.

6) Зміцнити своє становище.

7) Розвивати свої сили та здібності.

8) Забезпечити собі матеріальний комфорт.

9) Підвищити рівень майстерності та компетентності.

10) Уникати неприємностей.

11) Прагнути до нового і невідомого.

12) Забезпечити собі стан впливу.

13) Купувати хороші речі.

14) Займатися справою, яка потребує повної віддачі.

15) Бути зрозумілим для інших.

Заповнивши таблицю, підраховують частоту появи того чи іншого твердження, за якою визначають найпріоритетніші потреби особистості (перші п'ять, які найчастіше з'являються).

Потім визначають ступінь задоволення п'яти головних потреб, підрахувавши загальну кількість появи тверджень з певними номерами у таблиці результатів, а саме:

1. Фізіологічні потреби визначає сума тверджень - 4, 8, 13.

2. Потреби в безпеці визначає сума тверджень - 3, 6, 10.

3. Соціальні (міжособистісні) потреби визначає сума тверд­жень -2, 5, 15.

4. Потреби у визнанні визначає сума тверджень - 1, 9, 12.

5. Потреби в самовираженні визначає сума тверджень - 7,11,14. Здобуті результати вміщують у таблицю задоволення по­треб (див. табл. 1.5)

 

По закінченні роботи з тестом треба зробити висновки про ступінь задоволення головних потреб особистості та рівень особи­стої безпеки.

 

 

Таблиця 1.4 Таблиця результатів *

Номери тверджень, які порівнюються  
                            Номери тверджень, які порівнюються
                           
   
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           

*У таблицю результатів внесено як зразок результати порівняння 3-го твердження з усіма іншими. Наприклад, порівнюючи 3 твердження з 10, перевагу надали 3-му і тому в клітинку на перехресті 3-го і 10-го тверд­жень поставлено 3-тє, а порівнюючи це твердження з 15-м перевагу на­дано 15-му і в клітинку на перехресті 3-го і 15-го поставлено 15-те.


Таблиця 1.5 - Таблиця задоволення потреб

       

      Потреба незадоволена  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              Потреба частково задоволена
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 3 4 5

            Потреба задоволена
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    Матеріальні потреби Потреби в безпеці   Соціальні (міжособистісні) потреби Потреби у визнанні   Потреби у самовираженні     Види потреб
    Твердження

Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  5. I визначення впливу окремих факторів
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  10. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  11. IV.Залежно від ступеня фірмової орієнтованості
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 4488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Продовження таблиці 1.1 | Тест на визначення рівня самооцінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.