Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комплекс фармацевтичного маркетингу

Комплекс маркетингу (маркетингова суміш, 4Р) - це набір засобів маркетингу, сукупність яких підприємство використовує для впливу на цільовий ринок, маючи на меті домогтися бажаного реагування з його боку.

Товар (product)– це асортимент лікарських засобів, що їх фармацевтична фірма спеціально розробляє для своїх цільових споживачів. Ціна (price)– це виражена в грошовій формі вартість одиниці лікарського засобу. Методи збуту або розповсюдження (place) – діяльність, завдяки якій лікарський засіб стає доступним для цільових споживачів. Методи просування або маркетингові комунікації (promotion) –діяльність, спря­мована на поширення фірмою інформації про лікарський засіб та переконан­ня цільових споживачів у доцільності його придбання.

 

 

Комплекс маркетингу Product (товар) specificity of social and ecological (особливість соціально-екологічна) Комплекс особливостей фармації
         
Price (ціна) specificity of health (особливість здоров’я)
         
Place (розповсюдження) specificity of licensing (особливість ліцензування)
         
Promotion (просування) specificity of communications methods (особливість методів комунікації)

 

Комплекс особливостей фармації (4S) – це набір специфічних характеристик фармацевтичної галузі, сукупність яких забезпечує обгрунтування права на самовизначення теорії фармацевтичного маркетингу.

 



Читайте також:

  1. D моделювання ландшафтних комплексів
  2. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  3. VI. Ценообразование и ценовая политика в комплексе маркетинга
  4. VIII. АГРОПРОМЫШЛЕННЫЙ КОМПЛЕКС: ВХОЖДЕНИЕ В XXI ВЕК (80-е гг. – начало XXI в.)
  5. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  6. Аграрний комплекс національної економіки.
  7. Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
  8. Агропромисловий комплекс
  9. Агропромисловий комплекс
  10. Агропромисловий комплекс
  11. Агропромисловий комплекс та його структура
  12. Адаптація тварин у промислових комплексах




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Залежно від стану попиту | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.