МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відомість потреби в основних матеріальних ресурсах.
Графа 2 заповнюється відповідно з відомостями обсягів робіт (табл. 1). Обсяг робіт приводиться в одиницях вимірювання, прийнятих в БНіП ІV-2-82. Графи 5-8 табл.8 заповнюються також по даному БНіПу, потрібна кількість визначается як добуток графи 4 и графи 8.
Таблиця 9. Відомість потреб в машинах, інструменті та приладах
Техніко - економічні показники виробничих процесів зі зведення фундаментів. Наводяться основні техніко - економічні показники за процесами ,які отримані в наслідок виконаних вище розрахунків.
Арматурні роботи : 1. Витрати арматури 2. Трудомісткість арматурних робіт
Опалубочні роботи : Вартість одиниці опалубочних робіт (100 м2 ) , Во Наведена вартість одиниці робіт (100 м2 ) , Впр Загальна трудомісткість опалубочних робіт Питома трудоємкість оплубочних робіт , q(На 100 м2 ); Бетонні роботи : Інтенсивність укладки бетону - 50 м3 / в зміну ; Клас бетону В-15, рухливість ОК - 4 см, максимальна крупність заповнювача - 40 мм.
Загальні дані по комплексному процесу: 1. Загальна трудомісткість робіт 2. Питома трудомісткість робіт (на 1 м3 конструкції) q . 3. Виробка. 4. Тривалість робіт П.
Зведеній графік виконаних земляних і бетонних робіт. На загальному графіку відображаються поточність виконання робіт, терміни їх, виконання, визначається загальний термін виконання комплексу будівельних робіт. Для цього складається перелік всіх робіт, які записуються у графіку, в технологічній послідовності їх, виконання. На загальному графіку відображаються поточність виконання робіт, терміни їх, виконання, визначається загальний термін виконання комплексу будівельних робіт. 1. Зняття рослинного шару причіпними скреперами. 2. Розробка й переміщення ґрунту скреперами. 3. Ущільнення насипу. 4. Розробка в траншеях (котлованах) екскаватором. 5. Те ж у транспортні засоби. 6. Зачистка дна траншеї вручну. 7. Улаштування підготовки під фундаменти. 8. Монтаж опалубки. 9. Установка та вивірка арматурних сіток краном, із підноскою, укладкою та вивіркою бетонних прокладок. 10. З електроприхваткою. 11. Зварка арматурних сіток внапусток. 12. Установка вертикальних каркасів краном з вивіркою й електроприхваткою. 13. Укладка бетонної суміші у конструкцію при обсязі фундаменту до 25 м3. 14. Демонтаж опалубки. 15. Зворотна засипка бульдозером. 16. Ущільнення ґрунту в пазухах фундаментів пневмотрамбовками. 17. Остаточне планування майданчика.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|