Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести для самоконтролю

1. У межах якого типу праворозуміння право трактується як система юридичних норм, установлених та забезпечених державою:

а) юридичний позитивізм;

б) соціологічна юриспруденція;

в) психологічна юриспруденція;

г) інтегративний підхід.

2. Тип право розуміння, що прямо вказує на зв'язок держави і права:

а) природно-правова теорія;

б) юридичний позитивізм;

в) соціологічна юриспруденція;

г) психологічна юриспруденція.

 

3. Автором теорії природного праворозуміння є:

а) О. Холмс;

б) К. Савіньї;

в) Б. Спіноза;

д) Г. Шершеневич.

 

4. Автором соціологічної теорії праворозуміння є:

а) Дж. Локк;

б) Р. Паунд;

в) Г. Пухта;

г) Х. Кельзен.

 

5. Автором психологічної теорії праворозуміння є:

а) Р. Фільмер;

б) Г. Берман;

в) Ж. Гурвіч;

г) Ф. Савіньї.

6. Хто є прибічником матеріалістичної концепції право розуміння:

а) Ж.Ж. Руссо, Т. Гоббс;

б) Г.В. Плеханов;

в) К. Маркс, Ф. Енгельс, В. Ленін;

г) Г. Гуго, Г. Пухта, К.Савіньї.

 

7. Головна ідея теорії природного права — це:

a) існування права як установленого державою, так і діючого поза нею;

б) поділ права на приватне і публічне;

в) захист прав людини і громадянина;

г) належність природного права держави визначати правовий статус людини.

 

8. Природне право — це:

а) право на життя, закріплене в Конституції;

б) система ідей належного функціонування суспільства;

в) права громадянина чи всього народу, що йдуть від сутності людини;

г) права людини, що залежать від визнання держави;

д) правила поведінки, що існують незалежно від держави і поширюються на всі часи і народи.

 

9. Позитивне право — це:

а) система норм, що позитивно впливає на поведінку юридичних осіб;

б) результат державної правотворчої діяльності;

в) система позитивних для суспільства відносин;

г) система ідей належного функціонування суспільства.

 

10. Виберіть концепції праворозуміння:

а) ідеологічна або аксіологічна;

б) соціальна;

в) психіатрична;

г) усі перелічені.

 

11. За яким підходом право розуміється як „система ідей (понять) про загальнообов'язкові норми, права, обов'язки, заборони, природні умови їх виникнення та реалізації, порядок і форми захисту, що існує в громадській свідомості та орієнтована на моральні цінності”:

а) нормативний;

б) ідеологічний (аксіологічний);

в)соціологічний;

г) психологічний.

 

12. Соціальна природа права полягає в тому, що:

а) право – це сукупність соціальних прав;

б) право існує та діє в суспільстві;

в) право є формою об’єктивної думки;

г) право існує поза суспільством.

 

13. Виділіть серед зазначених ідей основну ідею школи природного права:

а) ідея про те, що право проходить у своєму розвитку ті ж етапи, що й будь-яка жива істота: народжується, розвивається, вмирає;

б) ідея про те, що природним для права є його творення і закріплення державою, це єдина для права природна форма його існування;

в) ідея про те, що крім державного, існує право справедливості, яке є вищим за державне;

г) ідея про то, що право є відбиттям національної культури певного етносу;

д) ідея про те, що правом слід вважати не писані закони, а те, як вони реалізуються.

 

14. Представником якої концепції праворозуміння є Х. Кельзен:

а) соціологічної;

б) нормативістської;

в) психологічної;

г) історичної.

 

15. Назвіть авторів інтегративного підходу до розуміння права:

а) Ж. Карбоньє;

б) М. Рейснер;

в) Д. Холл;

г) Р. Двойкін.

 


Читайте також:

  1. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. А. Тести на комунікабельність
  6. Беззондові (непрямі) тести.
  7. Відповіді на тести
  8. Відповіді на тести
  9. Відповіді на тести
  10. Відповіді на тести
  11. Відповіді на тести
  12. Відповіді на тести




Переглядів: 1243

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Юридичний словник | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.