МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести для самоконтролю1. У межах якого типу праворозуміння право трактується як система юридичних норм, установлених та забезпечених державою: а) юридичний позитивізм; б) соціологічна юриспруденція; в) психологічна юриспруденція; г) інтегративний підхід. 2. Тип право розуміння, що прямо вказує на зв'язок держави і права: а) природно-правова теорія; б) юридичний позитивізм; в) соціологічна юриспруденція; г) психологічна юриспруденція.
3. Автором теорії природного праворозуміння є: а) О. Холмс; б) К. Савіньї; в) Б. Спіноза; д) Г. Шершеневич.
4. Автором соціологічної теорії праворозуміння є: а) Дж. Локк; б) Р. Паунд; в) Г. Пухта; г) Х. Кельзен.
5. Автором психологічної теорії праворозуміння є: а) Р. Фільмер; б) Г. Берман; в) Ж. Гурвіч; г) Ф. Савіньї. 6. Хто є прибічником матеріалістичної концепції право розуміння: а) Ж.Ж. Руссо, Т. Гоббс; б) Г.В. Плеханов; в) К. Маркс, Ф. Енгельс, В. Ленін; г) Г. Гуго, Г. Пухта, К.Савіньї.
7. Головна ідея теорії природного права — це: a) існування права як установленого державою, так і діючого поза нею; б) поділ права на приватне і публічне; в) захист прав людини і громадянина; г) належність природного права держави визначати правовий статус людини.
8. Природне право — це: а) право на життя, закріплене в Конституції; б) система ідей належного функціонування суспільства; в) права громадянина чи всього народу, що йдуть від сутності людини; г) права людини, що залежать від визнання держави; д) правила поведінки, що існують незалежно від держави і поширюються на всі часи і народи.
9. Позитивне право — це: а) система норм, що позитивно впливає на поведінку юридичних осіб; б) результат державної правотворчої діяльності; в) система позитивних для суспільства відносин; г) система ідей належного функціонування суспільства.
10. Виберіть концепції праворозуміння: а) ідеологічна або аксіологічна; б) соціальна; в) психіатрична; г) усі перелічені.
11. За яким підходом право розуміється як „система ідей (понять) про загальнообов'язкові норми, права, обов'язки, заборони, природні умови їх виникнення та реалізації, порядок і форми захисту, що існує в громадській свідомості та орієнтована на моральні цінності”: а) нормативний; б) ідеологічний (аксіологічний); в)соціологічний; г) психологічний.
12. Соціальна природа права полягає в тому, що: а) право – це сукупність соціальних прав; б) право існує та діє в суспільстві; в) право є формою об’єктивної думки; г) право існує поза суспільством.
13. Виділіть серед зазначених ідей основну ідею школи природного права: а) ідея про те, що право проходить у своєму розвитку ті ж етапи, що й будь-яка жива істота: народжується, розвивається, вмирає; б) ідея про те, що природним для права є його творення і закріплення державою, це єдина для права природна форма його існування; в) ідея про те, що крім державного, існує право справедливості, яке є вищим за державне; г) ідея про то, що право є відбиттям національної культури певного етносу; д) ідея про те, що правом слід вважати не писані закони, а те, як вони реалізуються.
14. Представником якої концепції праворозуміння є Х. Кельзен: а) соціологічної; б) нормативістської; в) психологічної; г) історичної.
15. Назвіть авторів інтегративного підходу до розуміння права: а) Ж. Карбоньє; б) М. Рейснер; в) Д. Холл; г) Р. Двойкін.
Читайте також:
|
||||||||
|