МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести для самоконтролю1. Правосвідомість — це: а) система уявлень про те, яка поведінка людей є припустимою з точки зору обов'язку, честі, справедливості; б) система поглядів, уявлень, почуттів і установок, що характеризують ставлення людей до існуючої та бажаної правової системи; в) якісний стан правового життя суспільства; г) усвідомлення себе, свого місця у світі, у суспільстві; д) спроможність особи усвідомлювати характер своїх дій і управляти ними. 2. До змісту правосвідомості входять такі оцінні ставлення: а) до права і законодавства; б) до своєї правової поведінки; в) до злочинності і злочинців; г) до правоохоронних органів; д) усе перераховане. 3. Масові уявлення і настрої людей з приводу права, що виникають на основі життєвого досвіду й уривчастих, несистематизованих правових знань, – це: а) професійна правосвідомість; б) наукова правосвідомість; в) буденна правосвідомість; г) суспільна правосвідомість. 4. Правова психологія — це: а) система правових принципів та ідей; б) діяльність зі встановлення мотивів протиправної поведінки; в) сукупність почуттів, емоцій і переживань, що виражають ставлення суб'єкта до явищ правової дійсності; г) звичка додержуватися вимог норм права; д) ставлення особи до своєї протиправної поведінки, її наслідків. 5. Який із видів правосвідомості формується на основі глибокого аналізу і узагальнення юридичних знань, виявлення закономірностей державно-правового розвитку: а) індивідуальна; б) професійно-правова; в) повсякденна; г) практична; д) наукова. 6. Професійна правосвідомість працівників органів внутрішніх справ передбачає: а) знання принципів і норм права; б) загострене почуття обов'язку і справедливості; в) прагнення використовувати будь-які засоби для викриття осіб, які вчинили правопорушення; г) повага до прав громадян; д) усе перераховане. 7. Правова культура особи передбачає: а) знання СВСІУ, законів, що існують у державі; б) переконаність у справедливості законів; в) усвідомлене ставлення до права, уміння орієнтуватися в законодавстві; г) дотримання законів під страхом покарання; д) прагнення обмежувати свою поведінку рамками права. 8. Правовий нігілізм — це: а) негативне ставлення до права, невіра в його спроможність бути ефективним регулятором суспільних відносин; б) відсутність юридичної освіти; в) неучасть у виборах; г) ідеалізація права, віра в те, що з його допомогою можна вирішити абсолютно всі соціальні проблеми; д) прагнення завоювати голоси виборців ціною необґрунтованих обіцянок. 9. Для подолання правового нігілізму необхідно: а) підвищити якість законодавства; б) ввести більш жорсткі санкції за правопорушення; в) підвищити престиж юридичних професій; г) забезпечити реальне виконання прийнятих законів; д) усе перераховане. 10. Правова культура містить такі компоненти: а) правова свідомість та правова поведінка; б) позитивна правова свідомість та правомірна поведінка; в) правова ідеологія та правова психологія; г) правова поведінка та правова ідеологія. 11. Правова свідомість містить наступні компоненти: а) правова ідеологія та правові знання; б) позитивна правова свідомість та негативна правова свідомість; в) правова ідеологія та правова психологія; г) правові знання та правова поведінка. 12. Діяльність, спрямована на формування позитивної правової свідомості, називається: а) правозастосування; б) правове виховання; в) право реалізація; г) правотворчість. 13. Сукупність ідей, поглядів, уявлень, почуттів, оцінок і установок, що виражають ставлення людей і соціальних спільнот до чинного, минулого і бажаного права, - це: а) правова культура; б) правова свідомість; в) правова психологія; г) правова ідеологія.
14. З яких елементів складається структура правосвідомості: а) правова культура та правова ідеологія; б) суб’єкт, об’єкт, зміст; в) правова ідеологія та правова психологія; г) правоздатність та дієздатність.
15. Стихійний пласт правової свідомості, виражений в окремих психологічних реакціях кожної людини тієї чи іншої соціальної групи на державу, право, законодавство, інші юридичні феномени, — це: а) правова ідеологія; б) правова поведінка; в) правова психологія; г) усе зазначене.
16. Сукупність юридичних ідей, теорій, поглядів, що в концептуальному, систематизованому вигляді відбивають і оцінюють правову реальність, — це: а) правова ідеологія; б) правова поведінка; в) правова психологія; г) усе зазначене.
17. Основні напрями впливу правосвідомості на правові явища, правову систему в цілому — це: а) правова ідеологія; б) правова поведінка; в) правова психологія; г) функції правосвідомості.
18. Система загальнолюдських і національних цінностей, досягнутих суспільством у правовій сфері, що характеризують рівень його правового прогресу, - це: а) правова культура особистості; б) правова культура суспільства; в) правова культура нації; г) правова культура індивіда.
Читайте також:
|
||||||||
|