Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести для самоконтролю

1. Правосвідомість — це:

а) система уявлень про те, яка поведінка людей є припустимою з точки зору обов'язку, честі, справедливості;

б) система поглядів, уявлень, почуттів і установок, що характеризують ставлення людей до існуючої та бажаної правової системи;

в) якісний стан правового життя суспільства;

г) усвідомлення себе, свого місця у світі, у суспільстві;

д) спроможність особи усвідомлювати характер своїх дій і управляти ними.

2. До змісту правосвідомості входять такі оцінні ставлення:

а) до права і законодавства;

б) до своєї правової поведінки;

в) до злочинності і злочинців;

г) до правоохоронних органів;

д) усе перераховане.

3. Масові уявлення і настрої людей з приводу права, що виникають на основі життєвого досвіду й уривчастих, несистематизованих правових знань, – це:

а) професійна правосвідомість;

б) наукова правосвідомість;

в) буденна правосвідомість;

г) суспільна правосвідомість.

4. Правова психологія — це:

а) система правових принципів та ідей;

б) діяльність зі встановлення мотивів протиправної поведінки;

в) сукупність почуттів, емоцій і переживань, що виражають ставлення суб'єкта до явищ правової дійсності;

г) звичка додержуватися вимог норм права;

д) ставлення особи до своєї протиправної поведінки, її наслідків.

5. Який із видів правосвідомості формується на основі глибокого аналізу і узагальнення юридичних знань, виявлення закономірностей державно-правового розвитку:

а) індивідуальна;

б) професійно-правова;

в) повсякденна;

г) практична;

д) наукова.

6. Професійна правосвідомість працівників органів внутрішніх справ передбачає:

а) знання принципів і норм права;

б) загострене почуття обов'язку і справедливості;

в) прагнення використовувати будь-які засоби для викриття осіб, які вчинили правопорушення;

г) повага до прав громадян;

д) усе перераховане.

7. Правова культура особи передбачає:

а) знання СВСІУ, законів, що існують у державі;

б) переконаність у справедливості законів;

в) усвідомлене ставлення до права, уміння орієнтуватися в законодавстві;

г) дотримання законів під страхом покарання;

д) прагнення обмежувати свою поведінку рамками права.

8. Правовий нігілізм — це:

а) негативне ставлення до права, невіра в його спроможність бути ефективним регулятором суспільних відносин;

б) відсутність юридичної освіти;

в) неучасть у виборах;

г) ідеалізація права, віра в те, що з його допомогою можна вирішити абсолютно всі соціальні проблеми;

д) прагнення завоювати голоси виборців ціною необґрунтованих обіцянок.

9. Для подолання правового нігілізму необхідно:

а) підвищити якість законодавства;

б) ввести більш жорсткі санкції за правопорушення;

в) підвищити престиж юридичних професій;

г) забезпечити реальне виконання прийнятих законів;

д) усе перераховане.

10. Правова культура містить такі компоненти:

а) правова свідомість та правова поведінка;

б) позитивна правова свідомість та правомірна поведінка;

в) правова ідеологія та правова психологія;

г) правова поведінка та правова ідеологія.

11. Правова свідомість містить наступні компоненти:

а) правова ідеологія та правові знання;

б) позитивна правова свідомість та негативна правова свідомість;

в) правова ідеологія та правова психологія;

г) правові знання та правова поведінка.

12. Діяльність, спрямована на формування позитивної правової свідомості, називається:

а) правозастосування;

б) правове виховання;

в) право реалізація;

г) правотворчість.

13. Сукупність ідей, поглядів, уявлень, почуттів, оцінок і установок, що виражають ставлення людей і соціальних спільнот до чинного, минулого і бажаного права, - це:

а) правова культура;

б) правова свідомість;

в) правова психологія;

г) правова ідеологія.

 

14. З яких елементів складається структура правосвідомості:

а) правова культура та правова ідеологія;

б) суб’єкт, об’єкт, зміст;

в) правова ідеологія та правова психологія;

г) правоздатність та дієздатність.

 

15. Стихійний пласт правової свідомості, виражений в окремих психологічних реакціях кожної людини тієї чи іншої соціальної групи на державу, право, законодавство, інші юридичні феномени, — це:

а) правова ідеологія;

б) правова поведінка;

в) правова психологія;

г) усе зазначене.

 

16. Сукупність юридичних ідей, теорій, поглядів, що в концептуальному, систематизованому вигляді відбивають і оцінюють правову реальність, — це:

а) правова ідеологія;

б) правова поведінка;

в) правова психологія;

г) усе зазначене.

 

17. Основні напрями впливу правосвідомості на правові явища, правову систему в цілому — це:

а) правова ідеологія;

б) правова поведінка;

в) правова психологія;

г) функції правосвідомості.

 

18. Система загальнолюдських і національних цінностей, досягнутих суспільством у правовій сфері, що характеризують рівень його правового прогресу, - це:

а) правова культура особистості;

б) правова культура суспільства;

в) правова культура нації;

г) правова культура індивіда.

 


Читайте також:

  1. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. А. Тести на комунікабельність
  6. Беззондові (непрямі) тести.
  7. Відповіді на тести
  8. Відповіді на тести
  9. Відповіді на тести
  10. Відповіді на тести
  11. Відповіді на тести
  12. Відповіді на тести




Переглядів: 3677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Юридичний словник | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.