Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Факультет журналістики

Кафедра журналістики

 

 

Дипломна робота

освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» («спеціаліст», «магістр»)

на тему «Основні принципи підготовки та проведення телевізійної програми у прямому ефірі»

 

Виконала: студентка ІV курсу, групи 3319-1

напряму підготовки

6.030301 журналістика

(спеціальності

7.03030101 «Журналістика»

8.03030101 «Журналістика»)

Шапка К. О.

Керівник – доцент, к. філол. н. Тернова А.І.

Рецензент – доцент, к. філол.н.

Іванюха Т. В.

 

Запоріжжя – 2013


ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Факультет журналістики

Кафедра соціальних комунікацій, реклами

Та зв’язків з громадськістю

 

 

Дипломна робота

освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» («спеціаліст», «магістр»)

на тему «Ефективність телереклами в Україні»

 

Виконала: студентка ІV курсу, групи 3329-1

напряму підготовки

6.030302 реклама та зв’язки з громадськістю

(спеціальності

7.03030201 «Реклама»

7.03030201 «Зв’язки з громадськістю»

8.03030201 «Реклама»

8.03030201 «Зв’язки з громадськістю»)

Шапка К. О.

Керівник – доцент, к. філол. н. Іванюха Т. В.

Рецензент – доцент, к. філол.н.

Тернова А.І.

 

 

Запоріжжя – 2013


Додаток Б

 

ЗМІСТ

 

Завдання…………………………………………………………… 4

Вступ……………………………………………………………….. 6

Розділ 1. Прямоефірне телебачення як важлива складова сучасного медіапростору.…….………………………………....... 9

1.1 Історія прямого ефіру та основні методи його використання……………………………………………………… 9

1.2 Специфіка створення телевізійних програм у прямому ефірі……………………………………………………………….. 15

1.3 Роль та обов’язки ведучого телевізійної програми під час прямого ефіру, особливості проведення телепередачі………... 25

Розділ 2. Особливості створення та проведення телепрограм у прямому ефірі ЗОДТРК «Запоріжжя»..………………………… 32

2.1. Аналіз проведення прямого ефіру на прикладі аналітичного ток-шоу «Знак запитання» (ЗОДТРК «Запоріжжя»)………….. 32

2.2. Характеристика власного доробку в якості телеведучої прямоефірного ток-шоу «Знак запитання» та телепрограми «На перехресті думок» (ЗОДТРК «Запоріжжя»)…….……………. 37

Висновки ……………….……………………………………….. 43

Список використаних джерел………………………………….. 48

Додаток А…..……………………………………………………. 51

Додаток Б………………………………………………………… 53

Додаток В………………………………………………………… 56

Додаток Г………………………………………………………… 58


Додаток В

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Факультет журналістики

Кафедра журналістики

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр»

Напрям підготовки 6.030301 «Журналістика»

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри

Костюк В.В.

________________

«__»________2012 року

З А В Д А Н Н Я


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  3. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  4. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  5. Автоматизація виробництва як вищий етап технологічного розвитку підприємств
  6. Будинки і споруди. Будинки і споруди навчальних закладів
  7. В). Державний бюджет, розподіл ресурсів і суспільні блага.
  8. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  9. Вибір вищого навчального закладу абітурієнтом
  10. Вивчення питань охорони праці в закладах освіти
  11. Вивчення питань охорони праці в закладах освіти
  12. Видатки бюджету на фінансування дитячих дошкільних закладів




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст (Додаток Б) | НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.