МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 4389. О.П.Депутат, І.В.Коваленко, І.С.Мужик. Цивільна оборона // Навчальний посібник за редакцією полковника В.С.Франчука.- Львів.- “Афіша”.- 2000. Додаткова: 1. Ю.С.Скобло. Безпека життєдіяльності // Навчальний посібник. – К.: 2003 р. 2. І. П. Пістун. Безпека життєдіяльності.// Навчальний посібник.- Суми.-2000 3. В. М. Лапін. Безпека життєдіяльності людини.// Навчальний посібник.-К.:2000 4. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. – Кіровоград, 1998. 5. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.1, 2. – Дніпропетровськ: Пороги, 1992. 6. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.3. – Дніпропетровськ: УкОІМА-прес, 1995. Методичні вказівки щодо підготовки до семінару: В часи самостійної роботи (4 години) уважно переглянути конспект лекцій (тема 3.Правові основи діяльності ЦО Україниї), прочитати розділ ІІІ «Захист населення у НС» стор.820 – 167 навчального посібника В.М. Шоботова «Цивільна оборона» (Л-8), та користуватися методичною розробкою університету з дисципліни «Цивільна оборона». При необхідності законспектувати основні положення питань, що розглядаються. На семінарі дозволяється користуватися власним конспектом. На семінарі: 1. Протягом 15 хв. відповісти на 11 тестів з питань захисту населення у НС. Для цього необхідно знати: – Порядок встановлення, скасування та термін дії правових режимів воєнного та надзвичайного стану на всій території України та в окремому її регіоні. – На які органи покладаються функції оповіщення населення про надзвичайні ситуації. – Визначення загальної та часткової евакуації населення, та якими органами влади вона запроваджується на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. – Зони радіаційного забруднення місцевості та якою щільністю вони характеризуються. – Режими радіаційного захисту населення та які вони передбачають заходи захисту. 2.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти: – Які нормативно-правові акти діють в Україні з питань з питань захисту населення у НС. – Пояснити принципи державної політики та основні заходи захисту населення у НС. – Основні положення правових режимів воєнного та надзвичайного стану. – Основні поняття щодо оповіщення та евакуації населення у НС. 3.Протягом 10 хв. бути готовим доповісти наступні питання: – Поняття стійкості об’єктів народного господарювання. – Призначення і основні функції державної служби медицини катастроф. 4.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти наступні питання: – Зони радіаційного забруднення місцевості та які вони передбачають обмеження діяльності населення. – Режими радіаційного захисту населення та які заходи захисту вони передбачають. – Засоби колективного захисту населення та їх основне призначення. – Індивідуальні засоби захисту населення та порядок ними користування.
ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
В.М. Шоботов «Цивільна оборона» Розділ 7. Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|