Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438

9. О.П.Депутат, І.В.Коваленко, І.С.Мужик. Цивільна оборона // Навчальний посібник за редакцією полковника В.С.Франчука.- Львів.- “Афіша”.- 2000.

Додаткова:

1. Ю.С.Скобло. Безпека життєдіяльності // Навчальний посібник. – К.: 2003 р.

2. І. П. Пістун. Безпека життєдіяльності.// Навчальний посібник.- Суми.-2000

3. В. М. Лапін. Безпека життєдіяльності людини.// Навчальний посібник.-К.:2000

4. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. – Кіровоград, 1998.

5. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.1, 2. – Дніпропетровськ: Пороги, 1992.

6. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.3. – Дніпропетровськ: УкОІМА-прес, 1995.

Методичні вказівки щодо підготовки до семінару:

В часи самостійної роботи (4 години) уважно переглянути конспект лекцій (тема 3.Правові основи діяльності ЦО Україниї), прочитати розділ ІІІ «Захист населення у НС» стор.820 – 167 навчального посібника В.М. Шоботова «Цивільна оборона» (Л-8), та користуватися методичною розробкою університету з дисципліни «Цивільна оборона». При необхідності законспектувати основні положення питань, що розглядаються. На семінарі дозволяється користуватися власним конспектом.

На семінарі:

1. Протягом 15 хв. відповісти на 11 тестів з питань захисту населення у НС. Для цього необхідно знати:

– Порядок встановлення, скасування та термін дії правових режимів воєнного та надзвичайного стану на всій території України та в окремому її регіоні.

– На які органи покладаються функції оповіщення населення про надзвичайні ситуації.

– Визначення загальної та часткової евакуації населення, та якими органами влади вона запроваджується на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях.

– Зони радіаційного забруднення місцевості та якою щільністю вони характеризуються.

– Режими радіаційного захисту населення та які вони передбачають заходи захисту.

2.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти:

– Які нормативно-правові акти діють в Україні з питань з питань захисту населення у НС.

– Пояснити принципи державної політики та основні заходи захисту населення у НС.

– Основні положення правових режимів воєнного та надзвичайного стану.

– Основні поняття щодо оповіщення та евакуації населення у НС.

3.Протягом 10 хв. бути готовим доповісти наступні питання:

– Поняття стійкості об’єктів народного господарювання.

– Призначення і основні функції державної служби медицини катастроф.

4.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти наступні питання:

– Зони радіаційного забруднення місцевості та які вони передбачають обмеження діяльності населення.

– Режими радіаційного захисту населення та які заходи захисту вони передбачають.

– Засоби колективного захисту населення та їх основне призначення.

– Індивідуальні засоби захисту населення та порядок ними користування.

 

ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ

Номера питань Номера тестів
В А А А А А В А А В
В В В В В В В В В В
Г А В А В А В А В А
В А А А А А А А А Б
А Б А Б Б Г В Б Б А
В А Б В Б Б В А Б В
Б Б Б А Б А Б Б Б А
Б Б В Б Б В Б Г В Б
А Б В Г А Б В Б А Б
А Б В А Б В А Б В А
А В Б В Г А Б А В Г

 

 

В.М. Шоботов «Цивільна оборона»

Розділ 7. Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  3. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  4. З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  5. Загальна характеристика навчальної діяльності та її структура.
  6. Закон України від 25.03.2004 № 1665-IV „Про вибори народних депутатів України” // Урядовий кур'єр, 06.04.2004.
  7. І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.
  8. ІІ. Методи стимулювання навчальної діяльності
  9. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
  10. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
  11. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.




Переглядів: 1689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ IV | МЕДИЧНА ДЕМОГРАФІЯ. ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.