МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.Лекція №3 Міністерство освіти та науки України Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Поняття про психічний розвиток»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С.
План 1. Пон. про психічний розвиток та його особливості. 2. Напрямки розвитку. 3. Динамічні характеристики.
Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттям «психічний розвиток», основними підходами до розуміння даного поняття в психологічній літературі, закономірностями психічного розвитку, напрямками розвитку та динамічними характеристиками розвитку. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння спостерігати за навчально-виховним процесом і процесом психічного розвитку дитини, аналізувати та узагальнювати спостереження, а також навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, вчити студентів практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: психічний розвиток, нерівномірність, акселерація, незворотність, фізичний, психічний, соціальний розвиток, закономірності розвитку, напрямки розвитку. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, основні підходи до розуміння психічного розвитку в психологічній літературі, особливості та закономірності психічного розвитку, напрямки та динамічні характеристики психічного розвитку. Студенти мають вміти: орієнтуватися в принципах та методах психологічного дослідження, планувати, проводити дослідження психіки дитини, підбирати валідні методики, відповідно до мети дослідження. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 19-30 2. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 54-70
Хід проведення І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. ІІІ. Актуалізація опорних знань студентів: - Що є предметом науки дитяча психології? - Що таке метод наукового дослідження? - Які методи використовуються в дитячій психології? Які із них належать до групи головних? Які – до групи другорядних? ІV. Індивідуальне опитування студентів (усне) - Розкрийте питання «Предмет дит. психології, її зміст, завдання» 1. Охарактеризуйте предмет вікової психології. Які групи соціально-психологічних явищ вона вивчає? - Визначте місце дитячої психології в системі наук про дитину (можна схематично на дошці) - Дайте характеристику основним принципам організації психологічних досліджень, їх планування та проведення. 1. Обґрунтуйте принципи наукового вивчення вікового розвитку. 2. Чи можна з допомогою тестів досліджувати психологічні закономірності вікового розвитку? - Охарактеризуйте методику досліджень методів аналізу, узагальнення та наступної інтерпретації інформації. - У чому полягає етика наукових досліджень? Перевірка виконання студентами завдання для самостійного опрацювання Значення дитячої психології у формуванні педагогічного світогляду вихователя дітей дошкільного віку. Специфіка використання допоміжних методів у роботі з дітьми дошкільного віку. – індивідуальний звіт Читайте також:
|
||||||||
|