Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.

ХІД УРОКУ

ПОЛЬЩА

ЧЕХІЯ

Утворення 1 січня 1993 рік

Парламентська республіка

УНІТАРНА
ДЕМОКРАТІЯ

Конституція 1993 року вступила в силу, писана, жорстка не кодифікована (не єдиний документ) є ще «Хартія Основних Прав і свобод» 9 січня 1993 р.

Парламент двопалатний, функція – законодавча, ратифікація міжнародних договорів, вирішення питання бюджету;

Глава держави – президент, який обирається на спільному засіданні парламенту, на 5 – ть років на два терміни; Призначає вибори до нижньої палати, має право її розпустити;

Виконавча влада – уряд чеської республіки. Прем‘єра призначає президент. Конституція не розписує повноваження уряду (керує економіним, соціальним,життям країни)

 

 

СУДОВА ВЛАДА – є конституційний суд; Верховний суд країни; Вищі обласні і районні суди;

Парламентсь –президентська

Унітарна

Демократія

Конституція 25 травня 1997 року писана, кодифікована, жорстка

Парламент – двопалатний (сейм 465, сенат 100) повноваження признач (сейм) глави уряду;

Глава держави президент на 5 років, на прямих виборах, на два терміни;

Всі акти президента скріплюються підписами міністра та прем‘ра;

Виконавча влада: уряд, рада міністрів;

Порядок формувань – керує держ адміністрацією

Уряд у Польщі несе відповідальність перед сеймом

Суд – є конституційний трибунал. Є 4 – ри інстанції загальних судів, районні суди, апеляційні суди, апеляційні суди ( 10 штук), ВЕРХОВНИЙ СУД – найвища судова інстанція

 

 

Всі люди протягом свого життя є пішоходами і пасажирами різного транспорту. Наша розмова сьогодні буде про безпеку на дорогах, яку мають створити пішохід і пасажир. Зайшовши у транспорт – ми стаємо пасажирами. Вийшли з нього – і є пішоходами. І одні, і другі створюють аварійні ситуації на дорогах і в транспорті, які називаються дорожньо-транспортною пригодою – ДТП.

Дорогами України рухаються різноманітні автомобілі. Налічується їх більше 10 млн. Їдуть вони з великою швидкістю і з невеликими інтервалами та створюють щільні потоки.

Під колеса автомобілів на наших дорогах потрапляють дорослі люди та діти. Постраждалі часто нехтують важливими правилами.

І наше завдання сьогодні пригадати Правила дорожнього руху.

Робота в групах.

Учні об’єднуються в три групи – “Пішоходи”, “Пасажири”, “Експерти”. Учасники кожної групи за допомогою підручника, стор. 110-116, складають звід правил: “Як треба поводитись на дорозі, щоб уникнути небезпечної ситуації”, “Як вести себе в транспорті?”, “Як уникнути небезпечних ситуацій на дорозі, які призводять до ДТП?”

Після самостійної роботи група представляє на обговорення всього класу свої правила, які в процесі обговорення можуть доповнюватись й корегуватись. Готові правила вивішуються на дошку.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. III. Актуалізація набутих знань
  4. III. Контроль знань
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. V. Закріплення знань
  10. V. Засвоєння знань
  11. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 861

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НІМЕЧЧИНА | Гра – завдання „У королівстві Дорожніх знаків”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.