Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.

ХІД УРОКУ

ПОЛЬЩА

ЧЕХІЯ

Утворення 1 січня 1993 рік

Парламентська республіка

УНІТАРНА
ДЕМОКРАТІЯ

Конституція 1993 року вступила в силу, писана, жорстка не кодифікована (не єдиний документ) є ще «Хартія Основних Прав і свобод» 9 січня 1993 р.

Парламент двопалатний, функція – законодавча, ратифікація міжнародних договорів, вирішення питання бюджету;

Глава держави – президент, який обирається на спільному засіданні парламенту, на 5 – ть років на два терміни; Призначає вибори до нижньої палати, має право її розпустити;

Виконавча влада – уряд чеської республіки. Прем‘єра призначає президент. Конституція не розписує повноваження уряду (керує економіним, соціальним,життям країни)

 

 

СУДОВА ВЛАДА – є конституційний суд; Верховний суд країни; Вищі обласні і районні суди;

Парламентсь –президентська

Унітарна

Демократія

Конституція 25 травня 1997 року писана, кодифікована, жорстка

Парламент – двопалатний (сейм 465, сенат 100) повноваження признач (сейм) глави уряду;

Глава держави президент на 5 років, на прямих виборах, на два терміни;

Всі акти президента скріплюються підписами міністра та прем‘ра;

Виконавча влада: уряд, рада міністрів;

Порядок формувань – керує держ адміністрацією

Уряд у Польщі несе відповідальність перед сеймом

Суд – є конституційний трибунал. Є 4 – ри інстанції загальних судів, районні суди, апеляційні суди, апеляційні суди ( 10 штук), ВЕРХОВНИЙ СУД – найвища судова інстанція

 

 

Всі люди протягом свого життя є пішоходами і пасажирами різного транспорту. Наша розмова сьогодні буде про безпеку на дорогах, яку мають створити пішохід і пасажир. Зайшовши у транспорт – ми стаємо пасажирами. Вийшли з нього – і є пішоходами. І одні, і другі створюють аварійні ситуації на дорогах і в транспорті, які називаються дорожньо-транспортною пригодою – ДТП.

Дорогами України рухаються різноманітні автомобілі. Налічується їх більше 10 млн. Їдуть вони з великою швидкістю і з невеликими інтервалами та створюють щільні потоки.

Під колеса автомобілів на наших дорогах потрапляють дорослі люди та діти. Постраждалі часто нехтують важливими правилами.

І наше завдання сьогодні пригадати Правила дорожнього руху.

Робота в групах.

Учні об’єднуються в три групи – “Пішоходи”, “Пасажири”, “Експерти”. Учасники кожної групи за допомогою підручника, стор. 110-116, складають звід правил: “Як треба поводитись на дорозі, щоб уникнути небезпечної ситуації”, “Як вести себе в транспорті?”, “Як уникнути небезпечних ситуацій на дорозі, які призводять до ДТП?”

Після самостійної роботи група представляє на обговорення всього класу свої правила, які в процесі обговорення можуть доповнюватись й корегуватись. Готові правила вивішуються на дошку.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. III. Актуалізація набутих знань
  4. III. Контроль знань
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. V. Закріплення знань
  10. V. Засвоєння знань
  11. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 803

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НІМЕЧЧИНА | Гра – завдання „У королівстві Дорожніх знаків”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.