Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гра – завдання „У королівстві Дорожніх знаків”.

АЗБУКА БЕЗПЕЧНОЇ ДОРОГИ

Абетка безпечної дороги.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Група “Експерти”.

Група “Пасажири”.

Група “Пішоходи”.

1. Дорогу переходити надземним та підземним переходом.

2. Якщо немає тротуару, треба рухатися узбіччям дороги назустріч транспорту.

3. Не переходити дорогу, якщо їде машина із звуковим сигналом і ввімкненим світлом.

4. Дорогу переходити на зелене світло. Не підходити близько до краю дороги.

5. Якщо немає переходу, то дорогу можна перейти коли зліва і справа не наближаються машини. Якщо вийшов з автобуса не обходь його ззаду, бо може рухатись інша машина.

6. На багатосмуговій дорозі є острівець безпеки, де треба зачекати, щоб проїхали машини і тоді переходити далі.

7. Якщо вийшов з автобуса, не обходь його спереду, бо водій іншої машини не побачить.

8. Якщо на перехресті працюють світлофор і регулювальник, то виконуються сигнали регулювальника, а вони головні.

1. При посадці треба почекати, доки транспорт зупиниться,

2. Коли чекаємо транспорт, не слід штовхатись, можна попасти під колеса.

3. Не створювати тісняви при посадці.

4. Виходити з автобуса треба тільки на зупинці і зачекати, щоб він від’їхав.

5. В автобусі, трамваї, тролейбусі найкраще перебувати в середині салону.

6. В салоні автобуса треба вибрати собі місце, щоб не заважати іншим.

7. В салоні не слід голосно кричати, співати, сміятися, штовхати інших.

1. Не спішити переходити дорогу до автобуса чи трамвая.

2. Не вибігати на дорогу за м’ячем.

3. Не виїжджати на велосипеді з подвір’я будинку на дорогу.

4. Не стрибати із транспорту на ходу.

5. Не їхати на підніжках транспортного засобу.

6. Не висовуватись з вікон автотранспорту, що рухається.

7. Не перешкоджати зачиненню дверей.

Учні розповідають про абетку, використовуючи до кожного вірша таблицю.

1. Містом швидко мчать машини,

Мотоцикли і таксі.

І тому обов'язково

Треба знати нам усім:

Щоб не сталося біди,

Руху правила завжди

Кожен має пам’ятати

І других того навчати.

2. Треба всім не забувати,
Що дороги, де машини, -
Це не місце для розваги.
Там не можна пустувати

І футбольний м’яч ганяти –

Можна враз недоглядіти –

Й під машину залетіти.

Дітвора повинна знати:

на подвір'ї треба грати.

Коли по дорогах мчать автомобілі, тролейбуси, автобуси, навіть велосипедисти, то виникає потреба у спеціальній мові вулиць і доріг. Цією мовою з водіями і пішоходами розмовляють вулиці всіх країн світу. Це дорожні знаки або сигнали у вигляді круга, трикутника, прямокутника.

Такі знаки є на учнівських столах. Щоб потрапити у королівство необхідно їх розрізнити. На дошці таблиця „Дорожні знаки”.

1. Попереджувальні знаки

2. Знаки пріоритету

3. Заборонні знаки

4. Наказові знаки

5. Інформаційно – вказівні знаки

6. Знаки сервісу

Учні демонструють знаки на столах, вказуючи їх назву і що вони означають.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів. | Самостійна робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.