Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота.

Правила безпеки для велосипедистів.

Ситуаційні завдання.

Робота із зошитом.

Імітація руху велосипедистів.

Одні велосипедисти їдуть дорогою, інші – узбіччям дороги, а хтось – просто тротуаром. Складається враження, що їхати можна де заманеться. Та виявляється це не так. Правилами дорожнього руху встановлено спеціальні правила для велосипедистів, але знають їх, на жаль, не всі.

Завдання.Уявіть собі перехрестя, на якому немає світлофора. Ви їдете дорогою на велосипеді, а з боку (тобто перпендикулярно) до вас наближається інший велосипедист. І як поступити? Хто кого має пропустити? Він вас чи ви його?

Двом учням пропонується зімітувати рух на велосипедах. Створюється аварійна ситуація – зіткнення. Учні обговорюють як повинні були проїхати велосипедисти і дійдуть висновку, щоб безпечно проїхати перехрестя, потрібно вивчити важливі правила для велосипедистів.

Учні вивчають правила із робочого зошита, стор. 61 та закріплюють їх.

1.Правило „головної дороги”.

2. Правило „правої руки”.

3. Правило „обов’язкової зупинки”.

4. Правило „пішохідного переходу”.

На дошці прикріплені плакати з завданням.

Завдання 1. Розглянь малюнок. Хто з велосипедистів порушує Правила дорожнього руху?

Завдання 2. розглянь малюнок. Хто на вашу думку, винен у цій аварії? Яке правило проїзду перехрестя порушив цей велосипедист.

Учні визначають, які правила потрібно використовувати при їзді до кожного із ситуаційних завдань і за допомогою вчителя підсумовують, що знаючи ці правила можна забезпечити собі повну безпеку життя.

Усі колись мріяли про велосипед, а хто його має – звичайно любить їздити. І дорослі знають, що це є найкращий спосіб пересування, звичайно не на дуже далекі відстані. В той же час, він зовсім беззахисний перед іншими способами пересування. Якщо машина, зіткнувшись із велосипедистом, залишиться неушкодженою, то велосипеду вже добре дістанеться. Та й велосипед отримає травми. Тому перед тим, як сісти на велосипед, потрібно знати загальні правила безпеки для велосипедистів.

Із цими правилами ви вже знайомі, тому що неодноразово їх повторювали. Перевіримо чи зможете ви їх розмістити в порядку важливості використання.

Учитель роздає кожній групі карточки із правилами, де учні повинні пронумерувати їх, та довести важливість кожного наступного правила. (Опрацьовують загальні правила безпеки для велосипедистів)

Пам’ятай, що перебуваючи на дорозі, треба дотримуватися правил дорожнього руху, якщо ти пасажир, пішохід,а тим паче,водій велосипеда.


Читайте також:

  1. IV. Практична робота.
  2. VI. Домашня робота.
  3. VI. Практична робота.
  4. VI. Практична робота.
  5. VI. Практична робота.
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гра – завдання „У королівстві Дорожніх знаків”. | Інформація для роздумів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.