МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформація для роздумів.Робота з перфокартами. V. Узагальнення, систематизація і контроль знань. Моделювання ситуації і твій вихід з неї. ІV. Практична робота. ІІІ. Травматизм при ДПТ. Руханка. Пошукова робота Учні доповідають про знайдену ними інформацію історії велосипеда, та що нового вони дізналися про виникнення цього транспорту. Добре попрацювали ми з вами, тепер час і відпочити. Встали всі. І приготуємось до їзди. - Покеруємо рулем велосипеда (руками до себе, від себе). - Покрутимо педалі для швидкої їзди (рухи ногами). - Повернемо наліво (руками вліво). - Повернемо направо (руками направо). - Подивимось чи немає перешкоди зліва, справа (рухи головою). Порушення правил дорожнього руху пішоходами, пасажирами, водіями, спричиняє дорожньо-транспортні пригоди. У випадку таких ситуацій потрібно не розгубитися, заспокоїтися, оцінити ситуацію, покликати старших на допомогу і діяти згідно обставин. Якщо автомобіль перевернувся потрібно спробувати відкрити двері і вибратись назовні; відійти подальше в бік, поки не вибухнув автомобіль; вибиратись потрібно через розбите вікно, лобове чи заднє (впершись спиною в сидіння і вдаривши п’ятами в кут вікна). Якщо автомобіль впав у воду – вибиратись через розбите вікно. Якщо пожежа в автомобілі – негайно його покинути та відійти на відстань 15м. Перша допомога надається до приїзду швидкої допомоги. Учні об’єднують в групи по геометричним фігурам (трикутник, квадрат, коло, прямокутник). Кожна група отримує ситуаційне завдання, де повинна написати результати і рекомендації до неї та відібрати малюнок до заданої ситуації з підручника, стор. 118-119. Учні презентують свої відповіді і вивішують їх на дошку. Ситуація 1.Антон їхав узбіччям дороги. Віз занадто незручний і важкий вантаж на багажнику, який прирівнюється до пасажира на рамі. Результати:незручний вантаж порушує стійкість велосипеда, заважає виконувати маневри, повороти, а пасажир – дивиться на дорогу. Гнуться спиці, гнуться колеса. Рекомендації:їзда на дорозі з вантажем є небезпечна (дозволяється 20 – 30 кг). Перенести їзду на безпечну доріжку або не возити незручних вантажів. Використовувати рюкзаки. Групи учнів отримують перфокарти на яких зображено небезпечні способи їзди на велосипеді. Потрібно впорядкувати відповідні наслідки таких порушень. Обговорення небезпечної їзди на велосипеді. На уроках здоров’я хотілось би здійснити з вами екскурсію в лікарню. Але справа в тому, що в лікарні немає і не може бути екскурсантів. Приводять сюди дітей не для святковості, а для того щоб лікувати. І видить, як в тій поговірці: „Біди мучать, та розуму учать”. Шкода що вчення це запізніле. Дуже багато горя бачили і бачать лікарняні стіни. І не до веселощів, коли людина закована у гіпс. Навіть коли б ви послухали розповідь дітей, що потрапили до травматології, то зробили б правильний висновок: буйні розваги, нехтування правилами дорожнього руху закінчуються плачевно. Тільки в лікарні вперше в житті починають розуміти, що: Здоров’я – ніщо, коли воно є і здоров’я все – коли його немає. Це ж щастя, коли нічого не болить, коли можна вибігти на вулицю, покататися на велосипеді. За рік в Україні гине понад 5 тисяч людей, понад 30 тисяч отримують травми. Ці цифри примушують задуматись. Надіюсь мої слова принесуть користь, заставлять Вас задуматись і оцінити прекрасний дар, який називається здоров’я. Читайте також:
|
||||||||
|