Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Асиметрична інформація

Однією з проблем діяльності страхових компаній і виникнення ризиків є асиметрична інформація. Асиметрична інформація – це ситуація, коли одна частина учасників ринкової угоди володіє важливою інформацією, а інша частина такої інформації не має.

Особливістю страхування є те, що інформацією про стан об’єкта страхування тут володіють покупці страхових полісів. У результаті страхова компанія орієнтується на найгірших. Оскільки найімовірніше те, що саме люди з підвищеним ризиком найбільше бажають застрахуватися, їх відсоток у загальній кількості тих, що страхуються, зростає. Це підвищує ціну страхування. Люди, з меншим ступенем свого ризику, воліють не страхуватися. Як наслідок, на ринку виникає негативна селекція, і це завершиться тим, що страхування стане доступним лише за цінами максимального ризику.

Для управління цим процесом страхові компанії наймають страхових агентів, робота яких полягає у зборі інформації щодо клієнтів та класифікації їх за групами ризику з метою проведення розрахунків страхових внесків для кожної групи. Проте не завжди можливо правильно класифікувати клієнтів за групами ризику, оскільки частка важливої інформації може бути прихована клієнтом від агента з метою отримання меншого страхового внеску.

Асиметрична інформація на ринку страхування несе в собі й інші небезпечні прояви. Це проблема морального навантаження. Моральне навантаження – це поведінка індивіда, яка впливає на імовірність або значимість події, що обумовлює виплату. Іншими словами, це свідома поведінка того, хто страхується, щодо збільшення імовірності можливого збитку з надією, що останні будуть повністю (або навіть із надлишком) відшкодовані страховою компанією.

Особа, яка застрахувалась, почувається впевненіше. Однак ця впевненість на деяких діє розслаблююче: вони перестають вживати заходів перестороги, які були для них обов’язковими до страхування. Це підвищує ризик і робить більш імовірним настання події, від якої людина застрахована. Це особливо стосується тих людей, які, розраховуючи на більшу страховку, свідомо йдуть на злочин.

Страхові компанії намагаються мінімізувати моральний ризик, вживаючи ряд заходів:

- здійснюють більш ретельний відбір кандидатів за допомогою класифікації клієнтів за групами ризику (і диференціюють страхові внески);

- не укладають договір страхування з клієнтами, які відносяться до груп підвищеного ризику (наркомани, алкоголіки та ін.);

- здійснюють часткове відшкодування збитку, тобто розділяють з клієнтом небезпеку морального ризику;

- залучають висококваліфікованих спеціалістів для розслідування підозрілих обставин при висуванні сумнівних позовів до компанії.

 


Читайте також:

  1. Апостеріорна інформація
  2. Апріорна інформація
  3. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  4. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі
  5. Внутрішня інформація
  6. Вторинна маркетингова інформація – це інформація, зібрана й оброблена раніше самою фірмою чи іншими організаціями для цілей відмінних від мети досліджень.
  7. Дезінформація як джерело небезпек.
  8. Додаткова інформація до питання
  9. Додаткова інформація про Великого Кобзаря
  10. Економічна інформація в документах.
  11. Економічна інформація та економічні дані.




Переглядів: 1714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прибуток | Менеджмент у страхуванні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.