Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НІМЕЧЧИНА

ЯПОНІЯ

АЗІЯ

ІНДІЯ

За формою правління республіка, за формою територіального устрою федерація (асиметрична). 27 штатів і 7 –м союзних територій;

Штат має свій уряд, парламент, ВИЩИЙ СУД; не має громадянства, конституції;

Демократія в процесі встановлення. Конституція є 1949 р. вступила в силу 1950 р. прийнята установчими зборами; Сама більша 491 стаття –її називають еклептична (з кожної країни взяте головне) Писана, кодифікована і гнучка;

Законодавча влада належить президенту країни і парламенту (двопалатному); нижня палата –представників, верхня палата – рада штатів;

Головна функція законодавча, парламент формує уряд, повний контроль; депутати не користуються імунітетом;

Голова держави Президент – обирається на 5 – ть років, особливою колегією по виборах президента;

Має значні повноваження – призначає губернаторів штату, може розпустити нижню палату, видає закони, має право ввести надзвичайне президентське правління; право вето, законодавчої ініціативи;

Виконавча влада – належить уряду – входять 50 – 60 міністрів; уряд – колегіальний. Прем‘єр міністра призначає президент, міністрів – президент.

Судова система – єдина централізована судова система. Найвищий верховний суд; Є суди у селах ПАНЧАЯТОВ – розглядають цивільні справи (народни суди) Кожен штат має вищий суд; Є додаткові суди, розглядають цивільні справи;

 

Конституційна монархія, унітарна країна, демократія;

1947 конст. писана, кодифікована, жорстка конституц;

Армія 240 тис.

Парламент – найкваліфікованіший у світі. Палата представників , палата радників ;

Повноваження парламенту: законодавча, бюджет, обирає прем‘єр міністра;

Глава держави – монарх;

Імператор Японії володіє лише формальними повноваженнями;

Монарх призначає голову верховного суду, формально затвердж. сформований уряд, за проп. уряду призначає послів; підписує закону після міністрів;

Контрасигнування – обов‘язково скріплення підписом актів глави держ міністров або прем‘єрміністра. Уряд – самий компактний;

Міністрі – не фахівці у своїй галузі, а політикі; в кожного міністра є адміністративний заст.. який проф. галузі

Прем‘єр обирається парламентом;

До складу уряду не входить міністр оборони, та міністр внутр. Справ;

Уряд Японії здійснює самостійну політику;

Пріоритет судових законопроектів; конституційний суд; Суд конституційного контролю; всього 8 апеляц судів, 50 сімейних судів, 450 первинних судів;

 

КИТАЙ

Основи конcт Китаю : республіка соціалістичного типу; унітарна держава з атономномим утвореннями; демократія в процесі встановлення;

Конституція жорстка, писана, 1982 р. прийнята парламентом;

В Китаї не прийнята концепція розподілу влади; вважається що органом розподілу влади є тільки представницьки органи;

Структура влади:

Всекитайськи збори народних представників 2. Голова КНР 3. Держ рада (уряд ) 4. Центральна військова Рада 5. Верх нар суд 6. Народна прокуратура

 

Парламент обир на 5 – ть років однопалатний;

Депутати з‘їзжаються на тиждень два раз на рік, голосують. Депутат ще десь працює.

Повноваження парламенту охоплює 4 аспекти: 1) Законодавчий 2) Призначення і зміщення кадрів 3) Приймає рішення 4) Контролює

Параламент обирається на 5 – ть років;

Повноваження: оприлюднює закон, нагороджує, висуває кандидатуру на посаду прем‘єр міністра, приймає дипломатів, ратифікує міжнародні угоди; секрета підконтрольний парламентом;

Уряд – Державна рада , голова уряду і міністрів

 

Бундестаг – повноваження верхньої палати

Бундесрат –

1. обов‘язково обговорення

2. Бере участь у формуванні уряду;

3. Бере участь у формуванні європейського союзу;

4. У зовнішній політиці повноваження бунд обмежені;

 

Повноваження Бундестагу:

1. Обирає федерального президента

2. Законодавчі

3. Обирає канцлера

4. Контроль над урядом

 

Президент обирається «Федеральними зборами».

Повноваження обмежені (пропонує парламенту кандидата на посаду федерального канцлера, признач і звільняє міністрів за пропозиц канцлера) Повноваження представницькі;

 

ВИКОНАВЧА ВЛАДА – уряд на чолі з канцлером, федеральний канцлер обирається парламентом; Канцлер в НІМЕЧЧИНІ – центр політичної влади; впливає на формування законодавств. Міністри в Німеччині – посади політичні;

СУДОВА СИСТЕМА – єдина централізована судова система; Верховний суд, вищі суди землі, інші суди землі;

 


Читайте також:

  1. Вересня 1939 р. Німеччина напала на Польщу, що поклало початок Другій світовій війні.
  2. Німеччина
  3. Німеччина
  4. Німеччина
  5. Німеччина
  6. Німеччина на шляху до індустріального суспільства (ХІХ ст.). Відображення особливостей становлення її ринкового господарства представниками історичної школи
  7. Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина
  8. ОУН і нацистська Німеччина




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА ПАРЛАМЕНТ | І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.