Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою

Оцінювання окремих видів знань навчальної роботи студентів

Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за національною шкалою

Практичні заняття – 17 Усього годин – 108

Лекційні заняття – 17 Індивідуальна робота – 2

Екзамен Самостійна робота - 72

ПАМЯТКА

для викладача історії України

Модуль №1 „Історія України: із давнини до сучасності”

Модуль №2 „Україна за радянської доби. Україна – незалежна держава ”

 

Модуль №1 Модуль №2 Оцінка за нац. шкалою
40-44 40-44 Відмінно
33-39 33-39 Добре
26-32 27-32 Задовільно
менше 26 менше 27 Незадовільно
Менше 20 – недопуск до МКР №1 Менше 21 – недопуск до МКР №2  

 

Модуль № 1 Модуль № 2
Вид навчальної роботи Мах кільк. балів Вид навчальної роботи Мах кільк. балів
Відповідь на практ. зан (2х8 балів) Відповідь на практ. зан (1х8 балів)
Ведення конс. лекцій (5х2 балів) Ведення конс. лекцій (3х2 балів)
Виконання Інд. творч. завдання Відповідь на інд. зан. (1х6 балів)
    Ведення консп. практ. зан
Виконання МКР №1 Виконання МКР №2
Усього за модулем № 1 Усього за модулем № 2

 

Відповідь на практ. зан. та за інд. творче завд. Виконання інд. завдань Виконання МКР Оцінка за національною шкалою
7-8 9-10 9-10 Відмінно
5-6 7-8 7-8 Добре
Задовільно
менше 4 менше 6 менше 6 незадовільно

 

2.2.1. Лекційні заняття, їх тематика і обсяг

 

Модуль №1 „Історія України із давнини до початку ХХ ст.”
1.1 Історія України як наука та навчальна дисципліна. Стародавня історія України. Перші державні утворення. Походження та розселення східних слов’ян.
1.2 Українські землі у складі Литви і Польщі. Соціально-економічні та політичні процеси в XIV- першій половині XVIІ ст.
1.3 Національно-визвольна війна під проводом Б.Хмельницького. Відновлення української державності.
1.4. Українська державність в середині XVIІ - XVIІІ ст. Поступове обмеження та ліквідація української автономії
1.5. Українські землі під владою двох імперій (ХІХ – початок ХХ ст.). Україна в роки Першої світової війни.
Модуль №2 „Україна в ХХ ст. Україна – незалежна держава”
2.1   Українська національно-демократична революція (1917-1921 рр.). Відродження української державності.
2.2 Україна в міжвоєнний період (1921-1939 рр.). Становлення української авіації в 20-30-і роки ХХ ст. Історія заснування Київського авіаційного інституту.
2.3 Україна незалежна держава (1991 – до сьогодення). НАУ сьогодні: здобутки та досягнення.

 

2.2.2. Практичні (семінарські) заняття, їх тематика і обсяг

 

Модуль №1 “Історія України із давнини до поч. ХХ ст.”
1.1 Предмет, методи та джерела вивчення історії України
1.2 Причини виникнення та становлення Давньоруської держави. Со­ціально-економічний розвиток, політичний устрій Київської Русі у ІХ-ХІІІ ст. Політична роздробленість (кінець-XI - сер. XII). Монголо-татарська навала. Галицько-Волинська держава – спадкоємиця Київської Русі.
1.3 Виникнення українського козацтва: феномен, ознаки та особли­вості. Запорозька Січ. Козацько-селянські повстання (кін. XVI- перша половина XVIІ). Козацтво – впливовий чинник міжнарод­ного життя.
1.4 Україна в ХІХ- поч.. ХХ ст. Адміністративно-територіальне, соці­ально-економічне та політичне становище українських земель у складі російської та Австро-Угорської імперій. Національне життя. Початок авіа ери в Україні. Україна в роки Першої світової війни.
1.5 Модульна контрольна робота № 1
Модуль №2 “Україна в ХХ столітті. Україна – незалежна держава”
2.1.   Україна в Другій світовій та Великій вітчизняній війнах (1939-1945). Рух Опору. Внесок українських авіаторів у розгром фаши­зму. Визволення України від нацистських загарбників. Завер­шення об’єднання українських територій. Особливості повоєнної відбудови. Розвиток України в 1945- сер.50-х років ХХ ст.
2.2. Україна в умовах десталінізації (1956-1964). Наростання систем­ної кризи радянського ладу і стан українського суспільства. (1965-1985). Україна і процес перебудови в СРСР (1985-1991).
2.3. Україна незалежна держава (1991 – до сьогодення). Державотво­рчі процеси в умовах незалежності. Формування багатопартійної системи. Конституційний процес. Стан та перспективи розвитку цивільної авіації. НАУ сьогодні: здобутки та досягнення.
2.4. Модульна контрольна робота № 2. 1)

 

2.2.3. Індивідуальна робота

 

Модуль №2 “Україна в ХХ столітті. Україна – незалежна держава”
2.1 Розвиток цивільної авіації України (ХХ – ХХІ ст.)

 

Відповідність підсумкових семестрових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за нац. шкалою Відповідність екзаменаційної рейтингової оцінки в балах оцінці за нац. шкалою  
Оцінка в балах Оцінка за нац. шкалою   Оцінка в балах Оцінка за нац. шкалою
79-88 Відмінно   11-12 Відмінно
66-78 Добре   9-10 Добре
53-65 Задовільно   7-8 Задовільно
менше 53 Незадовільно   менше 7 Незадовільно
             

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм роботи прозорого моста
  12. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку




Переглядів: 852

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В 1569 р. між Польщею та Литвою була укладена Люблінська унія. | Основні причини Великої Депресії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.