МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.Лекція Міністерство освіти та науки України Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» по темі «Розвиток мислення у дітей дошкільного віку»
Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із сучасними теоріями розвитку мислення, із особливостями розвитку мислення в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, продовжувати знайомити студентів із поняттями «мислення», «розумові дії», «сенсорний інтелект», «доопераційне мислення», «конкретні і формальні операції», «види мислення». Розвиваюча: уміння встановлювати та аналізувати особливості розвитку мислення дітей немовлячого, раннього та дошкільного віку, робити на цій основі висновки про ефективність середовища, в якому зростає дошкільник для його психічного розвитку, прогнозувати подальший його розвиток. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, старанність у навчанні, відповідальне ставлення за організацію та розвиток мислення дитини раннього та дошкільного віку. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами знаннями про особливості розвитку мислення дітей в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, уміннями створювати розвиваюче середовище для дошкільника. Ключові поняття теми: мислення, розумові дії, сенсорний інтелект, доопераційне мислення, конкретні і формальні операції, види мислення. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку мислення в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, сучасні теорії розвитку мислення. Студенти мають вміти: орієнтуватися в особливостях розвитку мислення в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, оптимальних умовах інтелектуального розвитку дитини, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки психічного розвитку дитини в залежності від умов соціального середовища, в якому вона зростає та характером її спілкування з близькими людьми, вміти пояснювати причини відхилень у психічному розвитку дитини. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 111-112 2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, Гл. V § 2 ст 131-136 3. Костюк Г.С. Вікова психологія. Навч.пос. – К.: Радянська школа, 1976, ст. 83-87 4. Гамезо М.В. Возрастная и педагогическая психология. Уч.пос. – М.:Просвещение, 1984 – ст. 65,67,70-71, 77 5. Галкович І.В. Розвиток творчого мислення// Практична психологія та соц.роб. №2 2010 ст. 43-47; №4 2010, ст. 29-33
Завдання для самостійного опрацювання Підготувати повідомлення «Види мислення дошкільника». «Індивідуальні особливості розвитку мислення». «Керівництво розвитком мислення.» - опорний конспект Хід проведення згідно плану 1. Сучасні теорії розвитку мислення. 2. Розвиток мислення в немовлячому, ранньому та дошкільному віці. 3. Види мислення дошкільника. 4. Індивідуальні особливості розвитку мислення. 5. Керівництво розвитком мислення дітей дошкільного віку. І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. «Важлива задача школи – виховати людину творчу, таку, що шукає думку» - Тисяча задач із живого задачника В.О. Сухомлинський. ІІІ. Актуалізація опорних знань студентів: - Що ми маємо на увазі, коли говоримо про мислення? Дайте визначення даному поняттю. - Які види мислення виділяють? Які притаманні дітям? - Назвіть операції мислення. Читайте також:
|
||||||||
|