МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТУШапці Катерині Олександрівні 1. Тема роботи (проекту) Основні принципи підготовки та проведення телевізійної програми у прямому ефірі___________________________ керівник роботи (проекту) Тернова Алла Іллівна , к.філол.н., доцент, затверджені наказом ЗНУ від «08» січня 2013 року № 26-с. 2. Строк подання студентом роботи 1 квітня 2013 року. 3. Вихідні дані до роботи праці вітчизняних та зарубіжних телезнавців А.Вартанова, Е.Багірова, Ю.Владимирського, Г.Кузнецова, З.Дмитровського, І.Мащенка, Л.Світіч, В.Цвіка, А.Яковця__________ 4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібно розробити) 1) розглянути історичні та теоретичні аспекти прямого ефіру на телебаченні; 2) охарактеризувати основні етапи підготовки прямоефірних телепрограм; 3) дослідити роль та завдання журналіста під час прямого ефіру; 4) проаналізувати особливості підготовки та проведення аналітичного ток-шоу «Знак запитання»; 5) порівняти роботу телеведучого прямоефірної телепрограми «Знак запитання» та телепрограми в режимі відеозапису «На перехресті думок» ЗОДТРК «Запоріжжя».__________________________________ 5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень) – Консультанти розділів роботи (проекту)
7. Дата видачі завдання 2.09.2012 р.______________________________
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Студент _________ __________________ ( підпис ) (ініціали та прізвище) Керівник роботи _______ _______________ (підпис ) (ініціали та прізвище) Нормоконтроль пройдено Нормоконтролер ______ _______________ ( підпис ) (ініціали та прізвище) Додаток Г
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|