МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація країн за політико-територіальною організацією
Завдання 2.Користуючись картами атласу та наведеним нижче списком, позначте на контурній карті федеративні держави та монархії, в т.ч. королівства (16): Бельгія, Велика Британія, Данія, Тонга, Марокко, Лесото, Бутан, Нідерланди, Іспанія, Норвегія, Свазіленд, Йорданія, Камбоджа, Саудівська Аравія, Таїланд, Швеція. Емірати (4): ОАЕ, Катар, Бахрейн, Кувейт; султанати (3): Бруней, Оман, Малайзія; князівства (3): Андорра, Монако, Ліхтенштейн; герцогство(1): Люксембург; імперія (1): Японія; папська держава(1): Ватикан. Країни світу з федеративним адміністративно-територіальним устроєм: Європа 1. Російська Федерація 2. Австрійська Республіка 3. Королівство Бельгія 4. Федеративна Республіка Німеччина 5. Швейцарська Конфедерація 6. Федерація Боснії і Герцеговини Азія 7. Республіка Індія 8. Малайзія 9. Союз М'янма 10. Об'єднані Арабські Емірати (ОАЕ) 11. Ісламська Республіка Пакистан 12. Республіка Ірак 13. Федеративна демократична республіка Непал Африка 14. Федеративна Ісламська Республіка Коморські острови 15. Федеративна Республіка Нігерія 16. Федеративна Демократична Республіка Ефіопія 17. Республіка Судан Америка 18. Аргентинська Республіка 19. Федеративна Республіка Бразилія 20. Боліварська Республіка Венесуела 21. Канада 22. Сполучені Штати Мексики 23. Сполучені Штати Америки 24. Федерація Сент-Кітс і Невіс Австралія та Океанія 25. Австралійський Союз 26. Федеративні Штати Мікронезії 27. Палау Самостійна робота: 1. Вивчити розташування монархій і країн з федеративним адміністративно-територіальним устроєм, вміти знаходити їх на контурній карті. 2. Використовуючи типовий план характеристики політико-географічного положення, що наведений в додатку Г, наведіть по одному прикладу країни з найбільш і найменш сприятливим політико-географічним положенням. Аргументуйте свій вибір. Література: а) основна: 1, 9, 10, 14; б) додаткова: Дністрянський М.С. Типологія держав світу за структурно-територіальними параметрами як метод політико-географічного аналізу // Acta Beregsasiensis : науковий вісник Закарпатського угорського інституту ім. Ф. Ракоці ІІ. – 2010. – Том IX, № 1. – С. 221-231. http://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta10_1.pdf Практичне заняття №4 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|