Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Психологічні особливості хворих в стоматології

Зона рота і губ відноситься до інтимної зоні. Вона безпосередньо пов'язана з почуттями і завантажена позитивним і негативним афектом. Втручання тут сприймається дуже особистісно близьким і перебуває під вирішальним впливом особистості стоматолога. Зуби мають цінність сили, потенції в широкому сенсі, прикраси і краси, що виходить за межі анатомічної структури та організації. Прихід до зубного лікаря часто є стресом для хворого, пов'язаних зі страхом очікування, напруженістю і вегетативною дистонією, а стоматологічна терапія, незважаючи на настільки широкі сьогоднішні можливості аналгезії, все ще сприймається деякими пацієнтами як хвороблива і навіть агресивна.

Перший контакт і перша розмова між стоматологом і хворим можуть виявитися вирішальними для подальшої поведінки хворого та перебігу терапії.

Стоматологічне обслуговування дітей має починатися вже під час санітарно-освітньої роботи з матерями про можливості запобігання псування зубів. Установки батьків з цих питань істотно впливають на відповідну поведінку дитини. Діти особливо схильні до того, щоб проектувати в ситуацію лікування у стоматолога свої особисті проблеми і страхи. Регулювання положення зубів у дітей пред'являє до дитини набагато більші вимоги, ніж лікування зубів, оскільки в результаті кидаються в очі положення зубів і апаратури він нерідко страждає від почуття власної неповноцінності. За дефектами формування щелепи у дитини можуть стояти фактори, пов'язані зі спадковістю, невирішеними особистісними конфліктами і труднощами соціальної адаптації, глибинними ранніми порушеннями між матір'ю і дитиною.

У стоматологічній практиці зустрічається категорія хворих, які скаржаться на болі, неприємні відчуття в зубах, щелепах, язику, губах та інших частинах обличчя, причина яких не зрозуміла, або об'єктивні зміни не відповідають скаргам хворого. Значна частина таких хворих може страждати маскованою (ларвованою) депресією. Власне психічні прояви депресії: пригніченість, «тьмяність емоцій», зниження настрою та вітальних функцій, тут важко вловимі, навіть для досвідченого психіатра. Іноді тільки пробне лікування антидепресивними препаратами допомагає встановити правильний діагноз.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  7. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  8. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  12. Аграрна сфера виробництва та її особливості




Переглядів: 1244

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічні особливості хворих на хірургічну патологію | Психологічні особливості хворих в онкологічній клініці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.