Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика проектування типових пристроїв

Проектуючи пристрої, необхідно максимально застосовувати стандартні, нормалізовані та уніфіковані елементи.

Конструкцію пристроїв рекомендується розробляти у такій по­слідовності: описати призначення, його привод, а також технічні ви­моги на відновлення (складання, розбирання, контроль) деталей, збірних одиниць, пов'язуючи все це з обладнанням, з яким буде взаємодіяти пристрій; розробити принципіальну схему, для чого не­обхідно вивчити креслення деталей (збірної одиниці), встановити взаємне розміщення деталей, їх взаємодію у збірній одиниці, а та­кож конфігурацію, розміри, точність, шорсткість і базування окре­мих деталей; вибрати тип, розміри і матеріал установочних, затиск­них, захоплюючих, виштовхуючих та інших елементів пристрою; визначити напрямок і величини діючих сил та виконати розра­хунки деталей на розтяг, згинання, зріз, зминання для визначення їх розмірів (точність на розміри деталей пристрою повинна бути у 2...З рази вищою, ніж деталей, які ремонтуються); розробити ескізи компонування елементів пристрою, пов'язавши його із збірною оди­ницею (деталлю); накреслити загальний вигляд пристрою у певно­му масштабі. Для цього спочатку нанести тонкі лінії контуру збір­ної одиниці (деталі), а потім накреслити контури пристрою (при необхідності-—у кількох проекціях). Після цього виконати робочі креслення конструйованих деталей пристрою, спочатку установоч­ні елементи, потім затискні, корпусні і допоміжні (кріпильні, з'єд­нувальні, регулювальні, обмежувальні і т. п.).

Раціонально спроектований пристрій дозволяє при ремонті, тех­нічному обслуговуванні та налагодженні машин підвищити продук­тивність праці, поліпшити якість роботи, розширити технологічні можливості машин, полегшити умови праці, підвищити безпеку в процесі роботи.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  4. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  5. VII. Етап проектування
  6. VII. Етап проектування
  7. А) Методика проведення заняття
  8. А) Методика проведення заняття
  9. А) Методика проведення заняття.
  10. А) Методика проведення заняття.
  11. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  12. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування




Переглядів: 478

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір об'єкта для проектування | ФРУКТИ І ГОРІХИ, шкірки і кірки цитрусових / динь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.