МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи маркетингу (М-гу) та їх характер-аПринципи М-гу: 1)Свобода вибору - пошук і визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функт-ня і розв-у,сфер діяльн-і,цільових ринків і методів їх освоєння, асортим-у й номенклатури тов-их пропозиції. 2)Напрямл-ь на споживачів-пристосув-я підпр-кої діяльн-і до реал-их потреб і побажань споживачів. 3)Спрямов-ь на кінц-ий резул-ат-орієнт-ія на освоєння цільових ринків, запровадж-я нових видів товарів та послуг, формув-я стійкого і достатнього попиту на них. 4)Активна політика-постійний пошук нових ринків і товарів, сфер діяльн-і, наступальні стратегії розв-ку, випередж-я конкурентів. 5)Наук-ий підхід до розв’яз-я М-их проблем обґрунт-є відповідні ріш-я щодо М-их алгоритмів і дій для досягн-я бізнесових цілей. 6)Комплексн-ь дій - взаємозв’язок М-вих стратегій політики й інструментів (М-ва діяльність має стати органічною частиною заг-ної стратегії підпр-ва).7)Оптим-е поєдн-я централ-ії і децентралізм-ії управл-я М-ою діяльністю. 8)Гнучкість у досягн-і поставлених цілей - пристосув-я підпр-ва до впливу чинників навкол-го бізнес-середовища, що є мінливим. 9)Висока вартість – потреба у значних коштах на провед-я досліджень, підготовку і перепідготовку кадрів, провед-я рекламних кампаній, стимулюв-я збуту, розробку нових товарів. 10)Наявність відповідної інфраструктури та фахівців - фахівці, які озброєні відповід-и знаннями і досвідом. Конц-ія збуту:виник,сутн,принц-и Концепція збуту або інтенсифікації нарощ-я комерц-их зусиль(виникла в 1930-1950 рр.), передбач, що покупці будуть купувати товари в достатній кількості, якщо постійно нарощ-и зусилля для просув-я товарів на ринку і стимул-я їх продажу. Провідна ідея-концентр-ія зусиль на стимул-ні споживачів до купівлі (а не на їх потребах).Мета-інтенсиф-ія збуту товарів за рах-ок М-вих зусиль щодо просув-я і продажу товарів. Інструмент-ій: збутова політика (розв-ок збут-ої мережі,викор-я стимулів, цінових інструментів і методів просув-я). Принципи М-гу: 1)Свобода вибору (пошук і визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функт-ня і розв-ку, сфер діяльн-і, цільових ринків і методів їх освоєння, асортим-у й номенклатури своїх тов-их пропозиції. 2)Спрямован-ь на кінцевий результат (формув-я стійкого і достатнього попиту на товари).3)Акт-а політика збуту товару. 4)Гнучк-ь у досягн-і поставл-их цілей (вплив мінлив-о навкол-го бізнес-середов-а). 5)Вис-а варт-ь (провед-я рекламних кампаній, стимулюв збуту). 6)Наявн-ь відпов-ої інфраструк-и і фахівців. Недол:для продавця гол-е здійснити продаж,а не задовол потреби спожив-а. Читайте також:
|
||||||||
|