В обл-ті управ-ня новими тов-ми:*обгрун-ня доцільності і необх-ті вир-ва прод-ту шляхом вияв-ня існуючого або потенц-го попиту;*орг-ція науково-дослід-их і проектно-конструкт-их робіт по створ-ню зразків і моделей прод-ії;*координ-ія і план-ня вироб-збут-ої і фін діяль-ті під-ва;*орг-ція і вдоскон-ня сис-ми та методів збуту прод-ії. В обл-ті управ-ня тов-ми,що вже на ринку: *річне план-ня(порівн-ня план-их і практичних значень проданої к-ті товару);*реліз-ія політики цін;*модиф-ія та модер-ія товару;*навчання та консульту-ня продавців;*аналіз і прогноз ринк-ї ситуації, можливостей збуту; *реклама, ін. засоби просув-ня товару;*обслуг-ня спож-ів.
Конц соц-етич М-у: виникн, сутн, принц
Концепція виникла в 1980-1995 роках. Провідна ідея-вир-во товарів з урахув-ям потреб спожив-а і вимог сусп-ва. Мета-забезпеч-я макс-ої задовол-і потреб цільових ринків з одночасним збереж-ям і покращ-ям добробуту споживача і сусп-ва в цілому. Інструментарій: Marketing-mix, дослідж-я соц-их та екол-их наслідків від вир-ва і спожив-я товарів і послуг. Принципи: 1)орієнт-ія на спожив-а - визначати, обслуг-ти і задов-ти запити певної групи клієнтів; 2)новаторство-постійний пошук необхід товарів, удоскон-я М-ої діяльності за рах-ок упровадж-я новітніх технол-ій;3)ціннісні переваги-осн-а частина ресурсів повинна витрач-ь на реаліз-ію М-их ціннісних переваг;4)створ-я сусп-ої місії - програма М-у повинна формув-ь в рамках необхідного соц-го розум-я;5)комплексність - визнач-я запитів споживача, узгодж-я довготрив-их інтересів підпр-ва з інтересами споживачів і сусп-ва; 6)морал-ь; 7)сумлінність.