Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особлив, цілі й ф-ції суч-го М-гу

М-г-процес вивч і формув-я споживчих запитів і переваг, а також викор-ня всіх ресурсів і засобів фірми для їх задовол-я з метою отрим-я прибутку та для особистої потреби спожив-в.Це аналіз, планув-я,реаліз-ія і контроль за втіл-ям “суміші” М-их рішень стосовно продукту фірми, його ціни, системи просув-я і розподілу, а також надій і сподівань фірми. Цілі:1)досягн-я макс-о можлив-о високого спожив-я, що створює умови для макс-го зрост-я вир-ва,зайнят-і, багатства; 2)досягн-я макс-ої споживчої задоволен-і; 3)надання найшир-о вибору,гранично можливої різноманітн-ті товарів;4)макс-е підвищ-я якості життя; 5)взаємна вигода споживача і вир-ка.Ф-ії:1)комплексне вивч-я ринку, власного підпр-ва, проблем, пов’язаних із М-ом; 2)узгодж-я параметрів, характер-ик та властив-ей про­дукції з побаж-ями та смаками спожив-ів; 3)розрах-ок цін на продукцію підпр-ва, визнач-я умов оплати, величини знижок;4)план-я збуту й реаліз-ії продукції; 5)фіз-ий розподіл продукції; 6)забезпеч комунікац-их взаємозв’язків зі спожив-и; 7)сервісне обслугов-я споживачів; 8)контроль й аналіз М-ої діяльн-і.

Сутн-ь і види попиту в М-гу

Попит-побаж-я споживачів з урахув-ям їхньої купівел-ої спроможності. З цим поняттям повсякденно має справу підпр-ць, виконуючи тактичні та операц-і М-ві завдання. Види попиту в М-гу:1)негативний (покупець може, але не хоче купувати товар, бо ставиться до нього негативно). 2)нульовий (покупець може, але не купує товару, оскільки став-я до нього байдуже або взагалі не знає про його існув-я).3)що постійно зменш-я (обсяги закупівель спадають). 4)непостійний (обсяги закупівель товару зазнають значних коливань протягом року) 5)креативний (попит на товари, яких нема на ринку) 6)латентний (виявл-я тільки у вигляді запитів або незначної кількості закупівель) 7)повноцінний (досить високий з погляду комерц-ої вигоди продавця). 8)оманливий (в короткий проміжок часу повноцінний, але такий, що немає перспектив) 9)ажіотажний (досить високий, але штучно створ-ий і нетривалий). 10)небаж-ий (на товари небажані з етичних міркувань або соц-их стандартів сусп-ва) 11)повсякденний (майже постійні обсяги продажу за короткі проміжки часу) 12)особл-ий (на унікальні товари) 13)інфляц-ий (на товари, які купують для збереж-я грошей від знецін-я).


Читайте також:

  1. Методи збору М інф-ції: суть та хар-ка.
  2. Непервність ф-ції в точці.Властивості непевних ф-цій.
  3. Непервність ф-ції на відрізку. Властивості.
  4. Похідна ф-ції.Необхідна умова існування ф-ції.Геометричний та економічний зміст похідної.




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тактичні задачі маркетингу. | Сутн-ь та спрямув-я суч маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.