МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особлив, цілі й ф-ції суч-го М-гуМ-г-процес вивч і формув-я споживчих запитів і переваг, а також викор-ня всіх ресурсів і засобів фірми для їх задовол-я з метою отрим-я прибутку та для особистої потреби спожив-в.Це аналіз, планув-я,реаліз-ія і контроль за втіл-ям “суміші” М-их рішень стосовно продукту фірми, його ціни, системи просув-я і розподілу, а також надій і сподівань фірми. Цілі:1)досягн-я макс-о можлив-о високого спожив-я, що створює умови для макс-го зрост-я вир-ва,зайнят-і, багатства; 2)досягн-я макс-ої споживчої задоволен-і; 3)надання найшир-о вибору,гранично можливої різноманітн-ті товарів;4)макс-е підвищ-я якості життя; 5)взаємна вигода споживача і вир-ка.Ф-ії:1)комплексне вивч-я ринку, власного підпр-ва, проблем, пов’язаних із М-ом; 2)узгодж-я параметрів, характер-ик та властив-ей продукції з побаж-ями та смаками спожив-ів; 3)розрах-ок цін на продукцію підпр-ва, визнач-я умов оплати, величини знижок;4)план-я збуту й реаліз-ії продукції; 5)фіз-ий розподіл продукції; 6)забезпеч комунікац-их взаємозв’язків зі спожив-и; 7)сервісне обслугов-я споживачів; 8)контроль й аналіз М-ої діяльн-і. Сутн-ь і види попиту в М-гу Попит-побаж-я споживачів з урахув-ям їхньої купівел-ої спроможності. З цим поняттям повсякденно має справу підпр-ць, виконуючи тактичні та операц-і М-ві завдання. Види попиту в М-гу:1)негативний (покупець може, але не хоче купувати товар, бо ставиться до нього негативно). 2)нульовий (покупець може, але не купує товару, оскільки став-я до нього байдуже або взагалі не знає про його існув-я).3)що постійно зменш-я (обсяги закупівель спадають). 4)непостійний (обсяги закупівель товару зазнають значних коливань протягом року) 5)креативний (попит на товари, яких нема на ринку) 6)латентний (виявл-я тільки у вигляді запитів або незначної кількості закупівель) 7)повноцінний (досить високий з погляду комерц-ої вигоди продавця). 8)оманливий (в короткий проміжок часу повноцінний, але такий, що немає перспектив) 9)ажіотажний (досить високий, але штучно створ-ий і нетривалий). 10)небаж-ий (на товари небажані з етичних міркувань або соц-их стандартів сусп-ва) 11)повсякденний (майже постійні обсяги продажу за короткі проміжки часу) 12)особл-ий (на унікальні товари) 13)інфляц-ий (на товари, які купують для збереж-я грошей від знецін-я). Читайте також:
|
||||||||
|