Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи збору М інф-ції: суть та хар-ка.

МІ, яку збир-ь у процесі дослідж-я є перв-а (ПІ) (збир-ь уперше для досягн-я поставлених цілей) і втор-а (була зібрана для іншої мети): фін. і стат. звітність підп-ва, періодичні видання, книги,комерційна інф-я. Найцін-ою для М досліджень є ПІ. Осн-ми методами її збир-я є: опитув-я (О), спостереж-я (С), експеримент (Е) й імітація (Ім).О-найпошир.метод.Це інтерв’ю, узяте в респондента під час особ-ої зустрічі, телеф. чи поштою за доп. анкети. C-реальна оцінка ситуації за доп. системат-го обліку поведінки суб’єктів без словесної чи іншої комунікації і без впливу на об’єкт С (спож-ч, його поведінка, реакція на події). Можна проводити у реал. умовах і в лабораторіях, з участю дослідника чи без нього, із повним чи вибірковим охопл-ям спож-чів. Е –отрим-я інф-ції про взаємозв’язок між зал. і незал. змінними. Об’єкти Е:ринки, їхні сегменти, товари, ціни, процеси збуту, реклама, а їх місця -як реальні умови, так і спец. лабораторії. Ім -відтвор-я дії різних М чинників за доп. екон-матем. моделей і ЕОМ.

М дослідж-я підпр-ва.

МДП–внутр-є МД власних можлив-ей та перспектив підп-ва, як реальних, так і потенційних, з метою прийн-я конкретних ефект-их управл-их рішень. Види: пробний продаж, панельні досл-ня, фокус-групи, ділові контакти. Напрями: -аналіз результ. господ. діяльн., -оцінка конкурентоспромож-і, -визнач. іміджу підп-ва; -оцінка ефект-ті маркет. заходів; -розробка рекомендацій щодо поліпш.тов-ої,цінової,комунікац-ї, розпад-ої політики підп-ва. Методи:експери­мент, опитув-я, спостереж-я. Ефект-м мет. є SWOT-аналіз, адже він має всеохопл-ий хар-ер, бо включає Д сильних і слабких сторін підп-ва, а також аналіз ринкових можливостей та загроз.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутн,принципи,прикл-и застосув соц-етич М-гу | Чинники зовн. сер-ща М та їх хар-ка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.188 сек.