МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутн,принципи,прикл-и застосув соц-етич М-гуСуть:споч-у компанія виявляє потреби, і інтереси цільових ринків, а потім забезпечує спож-ам вищу споживчу цінність засобами, які підтрим-ь (або навіть поліпш-ь) добробут клієнта і сусп.-ва. Соц-етичний М-концепція, яка об’єднує принципи еколог-о(бере за основу збереж-я навкол-го серед-а,захист спожив-ів) та гуманістич-о(спирається на високі етичні принципи, задовол-я потреб та інтересів широких верств сусп-ва) М, оцінює результати діял-ті під-ва з погляду інтересів сусп-ва в цілому, а не окремої фірми. Цей М закликає маркетологів домагатися рівноваги між 3 цілями М-гу: прибутком кампанії, потребами спожив-ів та інтересами суспільства. Пр-д: Johnson & Johnson. Турбота J&J про інтереси сусп-ва виражена в документі-«Наше кредо», де декларується відкритість, чесність політики компанії, а також те, що інтереси людей для J&J важливіше прибутку. J&J скоріше буде нести збитки,ніж допуст-ь випуск неякісн-о продукту. М дослід-ня (Д) ринку. МДР–зовн-є МД хар-ик і параметрів Р з метою прийн-я конкретних ефект-их рішень. Види: кабінетні, польові. Напрями:-аналіз та прогнозні дослідж. кон’юнктури Р;-темпи розвитку; -динаміка попиту та пропозиц. товарів, їх співвіднош.; -місткість Р; -сегментув-я; -частка Р; -стан і тенденції розвитку конкуренції; -прогнозні дослідж. обсягів збуту; -дослідж. поведінки суб’єктів Р. Методи: експеримент, опитув-я, спостереж-я, методи екон. аналізу. Ефект-м методом є SWOT-аналіз, адже він має всеохоплюючий хар-ер, бо включ аналіз ринкових можл-ей та загроз, а також Д сильних і слабких сторін підп-ва. Суть та клас-ція М інф-ції. МІ-вихідний елемент М досліджень і найцінн-ий ринковий продукт. Інф-я склад-ся з усіх об'єктивних факторів і всіх припущень, що потенційно дають змогу знизити ступінь не визнач-і. Вона створює передумови для здобуття конкурентних переваг, допомагає знизити рівень комерц-го ризику, урахувати зміни в навкол. бізнес-сер-щі. Сприяє підвищ-ю іміджу підп-ва. За: Признач-ям: вихідна, нормативна, контрольна, операт-а.Мірою відкрит-і: відкрита, приватна, таємна. Періодичністю виник-ня: постійна, епізодична. Походж-ям: внутр-я, зовн-я. Змістом: факти, методи і підходи, методики, ідеї і гіпотези, поняття. Часом отрим-я: перв-а, втор-а. Аспектами М:стосовно попиту, пропозиції, стану ринку, суб'єктів ринку. Залежно від: Ролі в діял-сті підп-ва:стратег-а, тактична,операт-а.Рівня: макропланові дані, мікро-. Власника: підп-ва, держави, конкурентів. Читайте також:
|
||||||||
|