Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види М-у в залеж-і від стану попиту

1)Конверс-ий(п:негатив-й).Зміст М-ої діял-ті-ств-ня актив-о попиту через зниж-я цін, стимулюв-я збуту, поліпш-я якості товару. 2)Стимул-ий (п:нульовий)- надання товару нових харак-ик, реклам-ня, пропонув-я товарів ін ринкам (сегментам). 3)Синхромаркетинг (п:сезонний)-згладж-ня сезонних коливань вир-ва і продажу, викор-ня гнучких цін, політики знижок. 4)Підтрим-ий (п:повноцінний) -Підтримув-я попиту, якості товарів, сервісу. 5)Ремаркетинг (п,що меншає) - надання товару ринкової новізни, переорієнтація під-ва на нові ринки.6)Демарк-нг (п:ажіотажний)-Зниж-я цін, рекламної активності, посил-я збутової діяльн-і. 7)Протидіючи (п:небаж-ий)- звести нанівець небажаний попит, п-ва припин-ь в-во таких товарів,контрол-і органи вилуч-ь їх із торговлі. 8)Персон-ий (п:унікал-ий)- Розвиток сервісу, персон-ий продаж. 9)Розвив-ий (п:латентний)-Стимул-я збуту, поліпш-я якості товару, рекламув-я. 10)Інновац-ий (п:креат-ий)- Розробл-я і пропонув-я ринку нових товарів.11)М-г-реагув-я (п:оманл-ий)-наголош-я на операт-му управл-і діяльн-ю.

Система М-г-мікс: походж-я, суч-і інтерпр-ії

“4Р”М-гу:1)товар(ассортим-т, номенкл-а, якість, дизайн; властив-і;торгов-на марка; упаковка; параметри; сервіс; гарантії;супутні послуги). 2)місце (канали, форми, методи продажу, розміщ-ня магазинів, складув-я, транспор-я).3)просув-я(стимул-я збуту, реклама, персон-й продаж, PR).4) ціна (прейскурантна; знижки; націнки; терміни платежу; умови кредитув-я) Ці 4 елементи у сук-ті становл-ь комплекс М. Переваги: *узаг-ює зміст М-ої діль-ті; *систем-зує та унаочнює суть; *структ-є напрям М-их рішень; *являє собою мнемонічний перелік,простий для розум-ня та застос-ня в методо-му і практ-му аспектах; *утв-є певну лог-ну схему прийн-тя М-их рішень. Критика: *складові деяких 4Рs корелюють один з одним; *потребує адап-ії до конкретного виду бізнесу/ринку; * тісно переплі-ся з ін ф-ями ек-ки,менедж-ту; *не дає змогу кіль-но оцінити внесок і вплив як комп-су М-гу так і кожного ел-та на рез-тат М-ої діял-ті під-ва. Зараз концепцію доповнено кількома “Р”: people-люди (споживачі, персонал фірми); process (процес надання послуги спож-ві),physical evidence(матер-ні свідч-ня процесу надання послуги), perceptual psychology(псих-не сприйняття послуги спож-ем).


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  4. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  5. Аналіз і діагноз стану системи адміністративного управління організації
  6. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  7. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  8. Аналіз попиту
  9. Аналіз попиту
  10. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналіз стану військової дисципліни




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комплекс М-гу: сутність та характер-а | Сутн,принципи,прикл-и застосув соц-етич М-гу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.