Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комплекс М-гу: сутність та характер-а

З кін 50рр ХХ ст. сис-му засобів М-гу(сукупність заходів та методів, конкретний інструм-рій, який викор-ся під-ом для досягн-я поставленої мети, вик-ня відповідних завдань) наз-ть «М-ва суміш» (marketing-mix). У кін 70рр можливі елементи цієї суміші було об’єднано в 4 групи, концепція 4Р: 1)товар (ассортимент, номенклат-а, якість, дизайн; властив-і;торговельна марка; упаковка; параметри; сервіс;гарантії;супутні послуги). 2)місце (канали, форми, методи продажу, розміщ-ня магазинів, складування, транспор-ня).3)просув-я(стимул-ня збуту, реклама, персон-ий продаж, PR).4)ціна (прейскурантна; знижки; націнки; терміни платежу; умови кредитув-я) Ці 4 елементи у сук-ті становл-ь комплекс М. Переваги: *узаг-ює зміст М-ої діль-ті; *систем-зує та унаочнює суть; *структ-є напрям М-их рішень; *являє собою мнемонічний перелік,простий для розум-ня та застос-ня в методо-му і практ-му аспектах; *утв-є певну лог-ну схему прийн-тя М-их рішень. Критика: *складові деяких 4Рs корелюють один з одним; *потребує адап-ії до конкретного виду бізнесу/ринку; *тісно переплі-ся з ін ф-ями ек-ки,менедж-ту; *не дає змогу кіль-но оцінити внесок і вплив як комп-су М-гу так і кожного ел-та на рез-тат М-ої діял-ті під-ва.

 

Суч тракт конц-ї “4Рs”:сутн,крит

“4Р”М-гу:1)товар (асортимент,номенкл-а, якість, дизайн; властив-ті;торгов-а марка; упаковка; параметри; сервіс; гарантії;супутні послуги). 2)місце (канали,форми,методи продажу, розміщ магазинів,складув-я, транспор-я). 3)просув-я(стимул-ня збуту, реклама, персон-ий продаж, PR).4)ціна (прейскурантна; знижки; націнки; терміни платежу;умови кредитув-я) Ці елементи у сук-ті станов-ь комплекс М. Переваги:*узаг-ює зміст М-ої діль-ті; *систем-зує та унаочнює суть;*структ-є напрям М-их рішень;*являє собою мнемонічний перелік, простий для розум-ня і застос-ня в методо-му і практ-му аспектах; *утв-є лог-ну схему прийн-тя М-их рішень. Критика: *складові деяких 4Рs корелюють один з одним; *потребує адап-ії до конкр-го виду бізнесу/ринку; *тісно переплі-ся з ін ф-ями ек-ки,менедж-ту;*не дає змогу кіль-но оцінити внесок і вплив як комп-су М-гу так і кожного ел-та на рез-тат М-ої діял-ті під-ва. Зараз конц-ію доповнено “Р”:people-люди (спожив-і, персонал фірми);process(процес надання послуги спож-ві),physical evidence(матер-ні свідч-ня процесу надання послуги),perceptual psychology (псих-не сприйн-я послуги спож-ем).


Читайте також:

  1. D моделювання ландшафтних комплексів
  2. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  3. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  4. VI. Ценообразование и ценовая политика в комплексе маркетинга
  5. VIII. АГРОПРОМЫШЛЕННЫЙ КОМПЛЕКС: ВХОЖДЕНИЕ В XXI ВЕК (80-е гг. – начало XXI в.)
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  7. Аграрний комплекс національної економіки.
  8. Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
  9. Агропромисловий комплекс
  10. Агропромисловий комплекс
  11. Агропромисловий комплекс
  12. Агропромисловий комплекс та його структура




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринк-а частка(РЧ) як показник ефект-і М-вої діяльності фірми | Види М-у в залеж-і від стану попиту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.