Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ринк-а частка(РЧ) як показник ефект-і М-вої діяльності фірми

РЧ-питома вага товарів під-ва в заг-ій місткості даного ринку збуту. Визн: співвіднош-я обсягу збуту товарів фірми на ринку до заг-го обсягу продаж на цьому ринку (до місткості ринку) і подається у %. Ринкові лідери-фірми, які волод-ь найбільшою РЧ на ринку збуту. Аналіз РЧ дає змогу оцінити стан-ще під-ва стосовно конкур-ів. Якщо РЧ під-ва збіль-ся, його конкурентне становище зміцн-я, якщо ж РЧ змен-ся-діял-ть конкурентів ефект-ша. Ринк-ий лідер визнач зміни цін-ї політики, напрями інновацій, інтенсивн-ь рекламної і збутової діял-ті,є законодавцем М-го комплексу на певн-у ринку.

Керовані фактори М-гу та їх характер-а

Навкол-нє середов-е М-гу - сук-ть чинників, під впливом яких здійсн-ся М., форм-ся його структура. На М-у діял-ть вплив-ь фактори: *контрол-ні (внутр-і); *неконтрол-і (зовн-і). До керов-их факторів належ ті,до яких безпосер-ьо причетна фірма, її фін-ві, вир-чі, ек-ні, кадрові служби, підрозділи НДДКР, матеріально-техн-го постач-я і власне мар-ві структури. Саме від них залеж визн-ня цілей,дій, структури мар-гу, типів його організ-ії, а також вибір цільового ринку, система контролю. Це: 1)фактори, які управл-я вищим керівництвом(сфера д-сті; загальні цілі; роль мар-гу, завдання, ф-ії; роль ін. під-их ф-й; корпоративна культура) 2)фактори, які визнач-я службою М-у (види цільових ринків;цілі М; організація М;контроль і керів-во М-ої д-сті)

Конц-ія “4Рs”:виникн-я і зміст

З кін 50рр ХХ ст. сис-му засобів М-гу(сукупність заходів та методів, конкретний інструм-рій, який викор-ся під-ом для досягн-я поставленої мети, вик-ня відповідних завдань) наз-ть «М-ва суміш» (marketing-mix). У кінці 70рр можливі елементи цієї суміші було об’єднано в 4 групи, концепція 4Р:1)товар (асортим-т, номенклат-а, якість,дизайн;власти-і;торг-а марка; упаковка; параметри; сервіс; гарантії; супутні послуги). 2)місце (канали, форми, методи продажу, розміщ-я магазинів, складув-я, транспор-ня). 3)просув-я(стимул-ня збуту, реклама, персон-ий продаж, PR). 4)ціна (прейскурантна; знижки; націнки; терміни платежу; умови кредитув-я)


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  10. IV група- показники надійності підприємства
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керов-і й некер-і фактори М-гу | Комплекс М-гу: сутність та характер-а

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.