Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керов-і й некер-і фактори М-гу

Навколишнє середовище М-гу - сук-ть чинників, під впливом яких здійсн-я М., форм-ься його структура. На М-ву діял-ть впливають фактори: *контрольовані (внутр-і); *неконтрольовані (зовн-і). До контрольов-их факторів належать ті, до яких безпосередньо причетна фірма, її фін-ві, вир-чі, ек-ні, кадрові служби, підрозділи НДДКР, матеріально-техн-го постачання і власне мар-ві структури. Саме від них залежить визн-ня цілей,дій, структури мар-гу, типів його організації, а також вибір цільового ринку, система контролю. Це: 1)фактори, які управляються вищим керівництвом (сфера діял-ті; загальні цілі; роль мар-гу, завдання, ф-ії; роль ін. під-их ф-й; корпоративна культура) 2)фактори, які визнач-ся службою М-гу (види цільових ринків;цілі М; організація М;контроль і керів-во М-ої д-сті) Серед неконтрол-их факторів виділ-ь: 1)фактори зовн. середовища(політика уряду;законодавство;стан ек-ки країни; існ-ча технол-ія; екологія (вимоги до неї);соц відповідальність; культурне середовище;сис-ма засобів масової інфор-ії). 2)фактори проміжного середов-а (поведінка споживачів; пов. торгів-х організацій; пов. конкур-в;пов. конкретних аудиторій;банківська сис-ма;страхові контори; страх. фірми, які здійснюють М-ві дослідження).

Цілі М-гу та їх характеристика

Осн мета М–сприяти вир-ву того, що продається, а не продажу того, що вир-ся. Ціль М–пізнання ринкового стану на рівні окремого під-ва, отрим-я достовірної інф-ції про розміри і структуру попиту, облік споживчих і вартісних харак-ик продукції зі сторони окремих спож-ів, визнач-я обсягів вир-ва та орг-ції збуту товарів. Заг-ні цілі М.:1)досягн-я макс-но можливого високого спожив-я, що створює умо-ви для макс-го зрост-я вир-ва, зайнят-і,багатства; 2)досягн-я макс-ї спожив-ої задовол-і; 3)надання найширшого вибору, гранич-но можливої різноманітності товарів; 4)макс-не підвищ-я якості життя (якість, кількість асортименту, доступність і вартість товарів; якість фіз-о середов-а; якість культур-о життя).


Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. Абіотичні та біотичні фактори.
  3. Агрегування та факторизація
  4. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  5. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  6. Безпечний рефакторинг
  7. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  8. Біологічні фактори
  9. Біологічні фактори
  10. Біологічні фактори виробничого середовища
  11. Біологічні фактори небезпеки
  12. Біологічні фактори небезпеки




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація маркетингу. | Ринк-а частка(РЧ) як показник ефект-і М-вої діяльності фірми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.