Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація маркетингу.

Залежно від орієнтації м-ої діял-ті:•орієнт-ий на продукт- вдосконал-я якостей, властив-ей товару; •орієнт-ий на споживача-попереднє вивч-я потреб ринку; •змішаний. Від сфери вик-ня:•товарів спож-го попиту-дослідж-я потреб спож-го ринку, розроб-ня і реал-ію товарів широкого вжитку;•вир-чо-техніч-о призн-ня -вивч-я пром-о ринку;• торговий-працює на ринку посередників; •прямих інцест-ій-дослідж проблеми інвест-ої діял-ті нац фірми за межами країни. Від терміну:•стратег-ий-розроб-ся на найтриваліший період і полягає в розробці М-их стратегій;• тактичний-2-5рр;• операт-ий -дає змогу постійно коригувати М-ві заходи залежно від стану ринку; Від міри диференціаціі М-ої діяль-ті:•масовий - орієнтов-ий на масового покупця. •диференц-ий -фірма виступає на деяких обраних сегментах з пропозицією окремих товарів; •концентров-ий-фірма концентрує зусилля на одному сегменті ринку. За ступенем охопл-я тер-рії:•нац-ий-реаліз-ія товару в межах нац ринку; •міжнар-ий-збут продукції нац підв, створених за кордоном. Від гол-их суб'єктів уваги - вир-чий,тов-ий,збутовий,ринковий і суч-ий. За рівнем розв'яз-я М-их завдань - макро-,мік-роекон-ий. Від попиту: стимул-ий,конверсійний, ремар-г, синхромарк-г, розвив-ий,підтрим-ий, демар-г,тактичний, протидіючий, індивід-ий. Від ступеню роз-ку: розподіл-, функц-, управл-ий.

Зовн-і фактори М-гу, їх характеристика.

Виділ:1)фактори зовн.середов-а(політ-а уряду; законод-во; стан ек-ки країни;існуюча технол-ія;екологія (вимоги до неї);соц відповідальність; культурне середов-е;сис-ма засобів масової інфор-ії).2)фактори проміж-о середов-а (поведінка споживачів; пов. торгів-х організ-ій; пов. конкур-в; пов. конкретних аудиторій; банківська сис-ма;страхові контори;страх. фірми, які здійснюють М-ві дослідж-я).


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV класифікація боргу.
  3. V. Класифікація і внесення поправок
  4. V. Класифікація рахунків
  5. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  8. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  9. Анатомічна терапевтична хімічна класифікація ЛЗ
  10. АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК
  11. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  12. Базова класифікація ризиків підприємств




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутн-ь та спрямув-я суч маркетингу | Керов-і й некер-і фактори М-гу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.