МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутн-ь та спрямув-я суч маркетингуМ-г-процес вивч-я,формув-я споживчих запитів і переваг, а також викор-я всіх ресурсів і потенціалу фірми для їх задовол-я з урахув-ям отрим-я прибутку і для особистої потреби споживачів. Суч-ий М-г баз-я на принципах: 1)Обґрунт-ий вільний вибір мети і стратегій розв-ку фірм; 2)Спрям-ість на кінц-ий результат і довготермінову перспективу діял-ті фірми; 3)Пріоритет нужд і потреб спожив-ів; 4)Комплексний підхід до мети і ресурсів компанії; 5)Оптим-не співвідношу-я централ-ії і децентр-ії управл-я; 6)Принцип активної політики; 7)Науковий підхід до виріш-я М-их проблем. Осн-ою метою М-у є сприя-я вир-ву того, що прод-я, а не продажу того, що виробл-я, тобто ринковим орієнтиром є потреби споживачів; взаємна вигода споживача і вир-ка; досягн-я найкращих ек-их результатів. М-г є складовою частиною ринкової концепції, яка характер-я сукупністю ек-их відносин між продавцями та покупцями, наявністю попиту і пропозиції на товари, послуги, ідеї. У центрі уваги суч-го М-гу є комплекс “під-во-ринок”.
Сутність та види основних функцій маркетингу. 1)Аналітична -провед-ня широкомасш-их М досліджень: *комплексне дослідж-я ринку (прогнози кон’юнктури, вивч-я спож-я, провед-ня сегментації,аналіз спож-их власт-ей,оцінка стратег-их позицій конк-тів); *аналіз вир-чо-збутових можливостей фірми (ревізія тов-го асортименту, вироб-их потужностей,сис-ми збуту, SWOT-аналіз);-розробка М-вої стратегії. 2)Планув-я. Етапи: 1.відповідними підрозділами компанії розроб-ся плани товар-ї, цінової, збутової, комун-ї і кадрової політики; 2.на основі цих планів форм-ся програма М,від успішної реал-ії якої залежить ефективна діял-ть компанії. 3)Вир-чо-збутова-здійсн-я закладених у планах напрямків: *тов-ої пол-ки (вир-во певної асортиментної гами прод-ії,розробку нових товарів,відновл-я устатк-ня); *цінової полі-ки (визн-ня рівня ціни за од-цю товару і динаміки цін,устан-ня співвід-ня цін фірми з цінами конкур-ів на кожному сегменті ринку);*збутової полі-ки (ств-ня каналів збуту, визн-ня моменту виходу на ринок, забезп-ня сис-ми товароруху);*комунікаційної полі-ки (здійс-ня заходів для просув-я товару на ринок);*кадрової полі-ки (набір, навчання і перепідготовка персоналу, мотивація). 4)Управ-ня і контролю. Здійсн-я в процесі реал-ції М-их програм. Контроль дає можливість в процесі реал-ії вносити певні обґрунт-і виправл-я і корективи в М-ву діяльність для досягн-я поставлених цілей. 5)Стимул-ча. Читайте також:
|
||||||||
|