Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види маркетингу.

Існує багато видів маркетингу. Їх можна згрупувати за певними принципами:

· Залежно від орієнтації маркетингової діяльності: орієнтований на продукт, орієнтований на споживача, змішаний

· Залежно від сфери застосування: товарів споживчого попиту, виробничо-технічного призначення, торговий, прямих інвестицій,

· Залежно від терміну, на який розрахована маркетингова політика підприємства: стратегічний, тактичний, оперативний

· Залежно від завдань попиту: Конверсійний маркетинг, Стимулюючий маркетинг, Розвиваючий маркетинг, Ремаркетинг, Синхромаркетинг, Підтримуючий маркетинг, Демаркетинг, Протидіючий маркетинг

· Залежно від головних суб'єктів уваги — виробничий, товарний, збутовий, ринковий і сучасний.

· За рівнем розв'язання маркетингових завдань — макро- та мік-роекономічний.

· За ступенем диференціації маркетингових функцій — глобальний і диференційований

· Залежно від кінцевої мети діяльності підприємства: комерційний, некомерційний, базовий, реактивний, проактивний, прямий, пристосований

· За ступенем охоплення цільової аудиторії: наступальний, вибірковий, масовий, недиференційований,диференційований, концентрований

· Залежно від темпів виробництва (збуту) товарів — швидкий, помірний і скорочуваний.

· За ступенем охоплення території: національний, міжнародний, експортний, імпортний

· За ступенем поєднання інтересів фірми-продуцента, постачальників та посередників

· Залежно від маркетингової стратегії і тактики конкурентів:

· Залежно від ставлення фірми до діяльності власної маркетингової служби:


Читайте також:

  1. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  2. Види маркетингу.
  3. Види маркетингу.
  4. Види організаційних структур служби маркетингу.
  5. Визначення маркетингу. Цілі та завдання маркетингу.
  6. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ.
  7. Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.
  8. Еволюція концепції маркетингу.
  9. Еволюція маркетингу.
  10. Ефективна модель управління підприємством на засадах маркетингу.
  11. Ефективність кампаній соціального маркетингу.




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні концептуальні підходи до здійснення маркетингової діяльності. | Види маркетингу залежно від характеру попиту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.