Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні концептуальні підходи до здійснення маркетингової діяльності.

Розглянемо концепції, на основі яких підприємство може здійснювати маркетингову діяльність.

Існують такі концептуальні підходи до ведення бізнесу в умовах ринку:

1. Концепція удосконалення виробництва. Базується на удосконаленні виробництва товару (організації виробничого прогресу в часі і просторі) і методів його збуту (системи збуту). Головне завдання - зниження собівартості і відповідно ціни товару та забезпечення його доступності для споживачів. Однак завжди існує межа удосконалення виробництва та збуту, з плином часу доводиться модифіковані товар або замінювати його новим.

2. Концепція удосконалення товару. Передбачає підвищення якості товару, надання йому нових або поліпшених експлуатаційних властивостей. Основне завдання - поліпшення техніко-економічних характеристик товару. Але товар неможливо удосконалювати нескінченно. Рано чи пізно з'явиться новий, який буде задовольняти потреби споживачів більшою мірою, більш ефективно.

3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль. Передбачає проведення комплексу заходів щодо просування товару на ринку (розподіл, товародвижение, стимулювання). Основне завдання - інтенсифікувати зусилля, спрямовані на "підштовхування" споживачів до купівлі конкретного товару. Однак якщо товар не відповідає потребам і запитам споживачів, то, незважаючи на всі зусилля, такий товар купувати не будуть.

4. Концепція маркетингу. Передбачає виявлення та аналіз потреб і запитів споживачів і задоволення їх більш ефективними, ніж конкуренти, способами. Головне завдання - орієнтація виробництва і збуту на задоволення потреб і запитів споживачів, стимулювання попиту.

5. Концепція соціально-етичного маркетингу. Як і попередня, передбачає виявлення та аналіз потреб і запитів споживачів і задоволення їх більш ефективними, ніж конкуренти, способами, але при одночасному зростанні добробуту суспільства в цілому. Основне завдання - гармонізація інтересів виробника (прибуток), споживачів (задоволення потреб) і суспільства (стійке економіко-соціально-екологічний розвиток).

6. Концепція маркетингу відносин. Це остання концепція маркетингу на ряду з концепцією соціально-етичного маркетингу. Суть концепції зводитися до побудови довгострокових взаємовідносин між компанією і споживачем. Формуванню лояльності з боку споживача.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. ЗДІЙСНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  8. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  9. IV. Основні обов'язки адміністрації
  10. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  12. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.




Переглядів: 1903

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи організації маркетингової діяльності. | Види маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.