Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи організації маркетингової діяльності.

У процесі здійснення маркетингової діяльності слід дотримуватися певних принципів організації маркетингу на підприємстві:

  • цілеспрямованість - відповідність місії, цілям, стратегії та господарський політиці підприємства, спрямованість на вирішення проблем, пошук і задоволення потреб споживачів;
  • простота і чіткість організаційної структури - оптимальна спеціалізація, тобто таке розподілення операцій, за яким досягається можливість централізації однотипних операцій маркетингового процесу і яке дозволяє застосовувати для їх здійснення засоби управлінської техніки. Цей принцип також включає відсутність дублювання функцій, забезпечення єдності керівництва маркетинговою діяльністю;
  • пропорційність - додержання певних пропорцій у продуктивності праці структурних підрозділів компанії на основі врахування трудомісткості виконання окремих функцій;
  • паралельність - передбачає таку організацію маркетингової діяльності і відповідно структури управління, за якої забезпечується максимально можливе перекриття виконання окремих функцій за часом;
  • чітка сформульованість завдань маркетингової діяльності -зорієнтованість на конкретну концепцію, стратегію, чітке визначення завдань та функцій кожного підрозділу та окремих виконавців, вертикальних та горизонтальних зв'язків;
  • гнучкість - своєчасне реагування маркетингової оргструктури у відповідь на зміни у навколишньому бізнес-середовищі або всередині підприємства через наявність зворотного зв'язку;
  • координованість дій - комплексність маркетингових заходів для досягнення синергічного ефекту;
  • достатня фінансова забезпеченість - як з погляду забезпечення маркетингових дій, так і мотивації праці співробітників маркетингових служб;
  • економність - покриття витрат на функціонування маркетингової організаційної структури доходами від реалізації маркетингових заходів;
  • висока кваліфікація кадрів та й спеціальна підготовка і перепідготовка;
  • творчий підхід - творчість всіх причетних до організації маркетингового процесу та орієнтування на інновації надають суттєвих переваг у конкуренції;
  • активна маркетингова політика - організація пошуку ринків, споживачів незадоволених потреб, ефективні організаційні підходи до вирішення поставлених маркетингових завдань.

Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  6. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. Абуджийські керівні принципи
  9. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  10. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  11. Адаптація індивіда в організації
  12. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.




Переглядів: 2074

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні функції маркетингу. | Основні концептуальні підходи до здійснення маркетингової діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.