Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепція вдосконал-я товару: виникн-я, сутність, принципи

Концепція вдоскон-я товару, що виникла в 1920-1930 роках передбач, що покупці надають перевагу продуктам високої якості, надійних експлуатаційних характер-ик. Підпр-во повинно сконцентр-и зусилля на постійному покращ-і якості товару. Мета - завоюв-я споживачів шляхом пропозиції найкращих товарів. Інструментарій: тов-а політика (удоскон-я спож-их і функц-их властив-ей товару, якості, новизни, іміджу). Приділяючи увагу якості товарів, підпр-во-виробник має на увазі, що споживачі зацікавлені у придбанні цих товарів, знають про наявність виробів конкур-в і роблять свій вибір, орієнт-ь на високу якість і погодж-ь платити за неї вищу ціну. Принципи: 1)Свобода вибору (пошук і визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функт-ня і розвитку, сфер діяльності, цільових ринків та методів їх освоєння, асортим-у та номенклатури своїх тов-их пропозиції). 2)Активна політика (удосконал-я споживчих і функц-их властив-ей товару). 3)Вис-а вартість(на розробку нових і покращ-я існуючих товарів). 4)Наявність відповідної інфраструк-и та фахівців. Недолік:виник-я “М-вої короткозор-і”, коли вир-ик так “закох-ся” у власний товар, що забуває про потреби споживачів.


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  3. Абуджийські керівні принципи
  4. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  5. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  6. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  7. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  8. Антикорупційні принципи
  9. Антикорупційні принципи
  10. Антикорупційні принципи
  11. Антикорупційні принципи
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні задачі маркетингу. | Принципи маркетингу (М-гу) та їх характер-а

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.