Концепція вдосконал-я товару: виникн-я, сутність, принципи
Концепція вдоскон-я товару, що виникла в 1920-1930 роках передбач, що покупці надають перевагу продуктам високої якості, надійних експлуатаційних характер-ик. Підпр-во повинно сконцентр-и зусилля на постійному покращ-і якості товару. Мета - завоюв-я споживачів шляхом пропозиції найкращих товарів. Інструментарій: тов-а політика (удоскон-я спож-их і функц-их властив-ей товару, якості, новизни, іміджу). Приділяючи увагу якості товарів, підпр-во-виробник має на увазі, що споживачі зацікавлені у придбанні цих товарів, знають про наявність виробів конкур-в і роблять свій вибір, орієнт-ь на високу якість і погодж-ь платити за неї вищу ціну. Принципи: 1)Свобода вибору (пошук і визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функт-ня і розвитку, сфер діяльності, цільових ринків та методів їх освоєння, асортим-у та номенклатури своїх тов-их пропозиції). 2)Активна політика (удосконал-я споживчих і функц-их властив-ей товару). 3)Вис-а вартість(на розробку нових і покращ-я існуючих товарів). 4)Наявність відповідної інфраструк-и та фахівців. Недолік:виник-я “М-вої короткозор-і”, коли вир-ик так “закох-ся” у власний товар, що забуває про потреби споживачів.