Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегічні задачі маркетингу.

Задачі:1)визн-ня генеральної програми дій під-ва; 2)визн-ня і освоєння ціль-их ринків; 3)створ-ня власних товарів; 4)орієнтація вир-ва на задовол-я потреб,запитів спож-ів;5)ств-ня комун-их сис-м; 6)ств-ня розподільних, сис-м збуту. Основні стратегічні завдання М полягають у знайд-ні відпов-й на запитання: -хто? дійсні і потенційні спож-чі, клієнти, постач-ки, посер-ки, конкуренти; -що і скільки? продукувати, продавати; -коли і як? Продук-и, рекламувати, здійсн-ти збут; -за якою ціною? пропонувати товари; -навіщо? … ств-ти чи розвивати під-во, розшир-ти вир-во,нарощувати обсяги реал-ії продуктів.

Концепція вдосконал-я вир-ва: виникн-я, сутність, принципи

Концепція вдоскон-ня вир-ва, що виникла в 1890-1920рр передбачає, що покупець надає перевагу широко доступній продукції з низькими цінами, тому підпр-во концентрує свої зусилля на вдосконал-і вир-ва і підвищ-і ефективності системи розподілу. Провідна ідея – вир-во макс-ної кількості товарів. Мета-збільш-я продажу і макс-ія прибутку, тобто досягн-я економії на масштабі вир-ва. Інструм-ій: підвищ-я ефективності вир-ва та продукт-ті праці для зниж-я собів-ті і ціни продукції. Принципи: 1)Свобода вибору (визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функт-ня та розвитку, сфер діяльності, цільових ринків і методів їх освоєння, асортим-у та номенклатури своїх тов-их пропозиції).2)Спрямовань на кінц-ий резул-ат (максим-й прибуток). 3)Активна політика (новаторство у вир-ві і підвищ-і продуктив-і праці). 4)Гнучкість у досягн-і поставлених цілей (постійний вплив чинників навкол-го бізнес-середовища, що є мінливим). 5)Наявність відповідної інфрастр-и і фахівців. Недолік: для компанії можуть стати внутр-і вир-чі процеси важливіші за задовол-я спожив-а.


Читайте також:

  1. III. Інформаційне забезпечення задачі
  2. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  3. IV. Алгоритм вирішення задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутн-ь,еволюція концепції М-гу | Концепція вдосконал-я товару: виникн-я, сутність, принципи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.