Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутн-ь,еволюція концепції М-гу

Концепція М-гу-орієнтація на потреб та запити клієнтів, підкріплена комплек-и зусиллями організації М-гу, націленими на створ-я споживчої задоволеності як основи для досягн-я цілей організації. Виникла в США наприкін XIX - на поч. XX ст. Еволюція:1)Вир-ча (удоскон-ня вир-ва), що має на меті збільш-я продажу і макс-ія прибутку (досягн-я економії на масштабі вир-ва). 2)Тов-а (удоскон-я товару), метою якої є завоюв-я спожив-ів шляхом пропозиції найкращих тов-ів.3)Збута (інтенсифік-ії комерц-их зусиль)-інтенсиф-я збуту товарів за рахунок М-их зусиль щодо просув-я і продажу товарів. 4)Традиц-го М-у-задовол-я нужд і потреб цільов-о ринку (прибуток за рах роботи ринков-о капіталу).5)Соц-етичн-о М-у-забезпеч-я макс-ої задовол-і потреб цільових ринків з одночасним збереж-ям і покращ-ям добробуту споживача і сусп-ва в цілому. 6)М-г відносин (взаємодії)-задовол-я потреб спож-чів, інтересів партнерів і держави в процесі комерц- і некомерц-ої взаємодії.

Конц М-гу: виникн, сутн-ь, принц

Концепція М-гу –орієнтація на потреби та запити клієнтів, підкріплена комплексними зусиллями організації М-гу, націленими на створ-я споживчої задоволеності як основи для досягн-я цілей організації. Виникла в США наприкін XIX - на поч. XX ст. Принципи концепції М-гу:1)Свобода вибору (визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функ-ня та розв-у, сфер діяльності, цільових ринків і методів їх освоєння, асортим-у і номенклатури своїх тов-их пропоз-ії). 2)Напрямленість на споживачів-пристосув-я підпр-кої діяльності до потреб і побажань споживачів. 3)Спрямовань на кінцевий резул-ат (формув-я стійкого і достатн-о попиту на товари та послуги). 4)Активна політика.5)Науковий підхід до розв’яз-я М-их проблем. 6)Комплексн-ь дій.7)Оптим-е поєдн-я централ-ії й децентралізм-ії управл-я М-ою діяльн-ю. 8)Гнучкість у досягн-і поставлених цілей (постійний вплив чинників навкол-го бізнес-середовища, що є мінливим). 9)Висока вартість. 10)Наявність відповідної інфрастр-и і фахівців.


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  5. Базові концепції ООП
  6. Вивчення наявної санаційної концепції та збір необхідної інформації.
  7. Визначення ООП і його основні концепції
  8. Використання концепції В. Тарасенка „64 стратегеми” в управлінні стратегічними змінами
  9. Виникнення концепції адміністративного менеджменту.
  10. Влада як явище суспільно-політичного життя, основні концепції влади.
  11. Внутрішньовиробничі логістичні концепції штовхаючого та тягнучого типу
  12. Вплив зв’язків з громадськістю на ефективність реалізації концепції маркетингу




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та класифікація попиту | Стратегічні задачі маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.