Концепція М-гу-орієнтація на потреб та запити клієнтів, підкріплена комплек-и зусиллями організації М-гу, націленими на створ-я споживчої задоволеності як основи для досягн-я цілей організації. Виникла в США наприкін XIX - на поч. XX ст. Еволюція:1)Вир-ча (удоскон-ня вир-ва), що має на меті збільш-я продажу і макс-ія прибутку (досягн-я економії на масштабі вир-ва). 2)Тов-а (удоскон-я товару), метою якої є завоюв-я спожив-ів шляхом пропозиції найкращих тов-ів.3)Збута (інтенсифік-ії комерц-их зусиль)-інтенсиф-я збуту товарів за рахунок М-их зусиль щодо просув-я і продажу товарів. 4)Традиц-го М-у-задовол-я нужд і потреб цільов-о ринку (прибуток за рах роботи ринков-о капіталу).5)Соц-етичн-о М-у-забезпеч-я макс-ої задовол-і потреб цільових ринків з одночасним збереж-ям і покращ-ям добробуту споживача і сусп-ва в цілому. 6)М-г відносин (взаємодії)-задовол-я потреб спож-чів, інтересів партнерів і держави в процесі комерц- і некомерц-ої взаємодії.
Конц М-гу: виникн, сутн-ь, принц
Концепція М-гу –орієнтація на потреби та запити клієнтів, підкріплена комплексними зусиллями організації М-гу, націленими на створ-я споживчої задоволеності як основи для досягн-я цілей організації. Виникла в США наприкін XIX - на поч. XX ст. Принципи концепції М-гу:1)Свобода вибору (визнач-я власної мети, завдань, стратегії і тактики функ-ня та розв-у, сфер діяльності, цільових ринків і методів їх освоєння, асортим-у і номенклатури своїх тов-их пропоз-ії). 2)Напрямленість на споживачів-пристосув-я підпр-кої діяльності до потреб і побажань споживачів. 3)Спрямовань на кінцевий резул-ат (формув-я стійкого і достатн-о попиту на товари та послуги). 4)Активна політика.5)Науковий підхід до розв’яз-я М-их проблем. 6)Комплексн-ь дій.7)Оптим-е поєдн-я централ-ії й децентралізм-ії управл-я М-ою діяльн-ю. 8)Гнучкість у досягн-і поставлених цілей (постійний вплив чинників навкол-го бізнес-середовища, що є мінливим). 9)Висока вартість. 10)Наявність відповідної інфрастр-и і фахівців.