МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення ООП і його основні концепціїПрототип Об'єкт Клас Поліморфізм Спадкування Інкапсуляція Абстакція Абстрагування - це спосіб виділити набір значущих характеристик об'єкта , виключаючи з розгляду незначущі . Відповідно, абстракція - це набір всіх таких характеристик. [ 1 ] Інкапсуляція - це властивість системи , що дозволяє об'єднати дані і методи , що працюють з ними в класі , і приховати деталі реалізації від користувача. [ 1 ] Спадкування - це властивість системи , що дозволяє описати новий клас на основі вже існуючого з частково або повністю позичає функціональністю. Клас , від якого здійснюється спадкування , називається базовим , батьківським або суперкласом . Новий клас - нащадком , спадкоємцем або похідним класом. [ 1 ] Поліморфізм - це властивість системи використовувати об'єкти з однаковим інтерфейсом без інформації про тип і внутрішній структурі об'єкта. [ 1 ] Клас є описуваної на мові термінології ( простору імен ) вихідного коду моделлю ще неіснуючій сутності ( об'єкта) . Фактично він описує пристрій об'єкта , будучи свого роду кресленням. Кажуть , що об'єкт - це екземпляр класу. При цьому в деяких виконуючих системах клас також може представлятися деяким об'єктом при виконанні програми за допомогою динамічної ідентифікації типу даних. Зазвичай класи розробляють таким чином , щоб їх об'єкти відповідали об'єктам предметної області. Сутність в адресному просторі обчислювальної системи , що з'являється при створенні екземпляра класу або копіювання прототипу (наприклад , після запуску результатів компіляції і зв'язування вихідного коду на виконання ) . Прототип - це об'єкт -зразок , за образом і подобою якого створюються інші об'єкти. Об'єкти - копії можуть зберігати зв'язок з батьківським об'єктом , автоматично наслідуючи зміни в прототипі ; ця особливість визначається в рамках конкретної мови. У центрі ООП перебуває поняття об'єкта. Об'єкт - це сутність , якою можна посилати повідомлення , і яка може на них реагувати , використовуючи свої дані. Об'єкт - це екземпляр класу. Дані об'єкта приховані від решти програми . Приховування даних називається инкапсуляцией . Наявність інкапсуляції достатньо для об'єктності мови програмування , але ще не означає його об'єктної орієнтованості - для цього потрібна наявність успадкування. Але навіть наявність інкапсуляції і спадкування не робить мову програмування повною мірою об'єктним з точки зору ООП. Основні переваги ООП виявляються тільки в тому випадку , коли в мові програмування реалізований поліморфізм ; тобто можливість об'єктів з однаковою специфікацією мати різну реалізацію. ООП має вже більш ніж сорокарічну історію , але , незважаючи на це , досі не існує чіткого загальноприйнятого визначення даної технології [ 2 ] . Основні принципи, закладені в першій об'єктні мови і системи , піддалися істотної зміни (або спотворення ) і доповненню при численних реалізаціях наступного часу . Крім того , приблизно з середини 1980 -х років термін « об'єктно -орієнтований » став модним , в результаті з ним сталося те ж саме , що дещо раніше з терміном « структурний » ( який став модним після поширення технології структурного програмування ) - його стали штучно « прикріплювати » до будь-яких нових розробок , щоб забезпечити їм привабливість. Бьерн Страуструп в 1988 році писав , що обгрунтування « об'єктної орієнтованості » чогось , в більшості випадків , зводиться до помилкового силогізму : « X - це добре. Об'єктна орієнтованість - це добре. Отже , X є об'єктно - орієнтованим ». Роджер Кінг аргументовано наполягав , що його кіт є об'єктно - орієнтованим. Крім інших своїх достоїнств , кіт демонструє характерну поведінку , реагує на повідомлення , наділений успадкованими реакціями і управляє своїм , цілком незалежним , внутрішнім станом. На думку Алана Кея , творця мови Smalltalk , якого вважають одним з «батьків -засновників» ООП , об'єктно- орієнтований підхід полягає в наступному наборі основних принципів ( цитується за вищезгаданій книзі Т. Бадда ) . 1 . Все є об'єктом. 2 . Обчислення здійснюються шляхом взаємодії ( обміну даними) між об'єктами , при якому один об'єкт вимагає , щоб інший об'єкт виконав деяку дію . Об'єкти взаємодіють , посилаючи і отримуючи повідомлення. Повідомлення - це запит на виконання дії , доповнений набором аргументів , які можуть знадобитися при виконанні дії . 3 . Кожен об'єкт має незалежну пам'ять , яка складається з інших об'єктів. 4 . Кожен об'єкт є представником класу , який висловлює загальні властивості об'єктів (таких , як цілі числа або списки). 5 . У класі задається поведінка ( функціональність ) об'єкта . Тим самим всі об'єкти, які є екземплярами одного класу , можуть виконувати одні й ті ж дії. 6 . Класи організовані в єдину деревовидну структуру із загальним коренем , звану ієрархією успадкування. Пам'ять і поведінка, пов'язана з екземплярами певного класу , автоматично доступні будь-якому класу , розташованому нижче в ієрархічному дереві. Таким чином , програма являє собою набір об'єктів, що мають стан і поведінку. Об'єкти взаємодіють за допомогою повідомлень. Природним чином вибудовується ієрархія об'єктів : програма в цілому - це об'єкт , для виконання своїх функцій вона звертається до вхідних в неї об'єктів , які , в свою чергу , виконують запитане шляхом звернення до інших об'єктів програми . Природно , щоб уникнути нескінченної рекурсії у зверненнях , на якомусь етапі об'єкт трансформує звернене до нього повідомлення в повідомлення до стандартних системних об'єктів , що надаються мовою і середовищем програмування. Стійкість і керованість системи забезпечується за рахунок чіткого поділу відповідальності об'єктів ( за кожну дію відповідає певний об'єкт ) , однозначного визначення інтерфейсів межоб'ектного взаємодії та повної ізольованості внутрішньої структури об'єкта від зовнішнього середовища ( інкапсуляції ) . Читайте також:
|
||||||||
|