Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 15

Питання для закріплення знань.

1. Що таке файл, з точки зору розробника програмного продукту?

2. Які дії можна виконувати на файлом?

3. Що є файловим потоком?

4. У який режимах можна відкрити файл?

5. Які методи (функції) необхідно застосовувати для здійснення операції запису (читання)?

6. Як перевірити наявність файлу?


 

Тема : ООП, поняття класу, інкапсуляція, поліморфізм, успадкування.

Мета: Вивчення основ ООП та базових принципів. Придбання приктичних навичок по робробці базових класів.

ООП виникло в результаті розвитку ідеології процедурного програмування , де дані і підпрограми ( процедури , функції) їх обробки формально не пов'язані. Для подальшого розвитку об'єктно -орієнтованого програмування часто велике значення мають поняття події ( так зване подієво - орієнтоване програмування) і компонента ( компонентне програмування , КОП ) .

Формування КОП від ООП сталося , як сталося формування модульного від процедурного програмування: процедури сформувалися в модулі - незалежні частини коду до рівня збірки програми , так об'єкти сформувалися в компоненти - незалежні частини коду до рівня виконання програми. Взаємодія об'єктів відбувається за допомогою повідомлень. Результатом подальшого розвитку ООП , мабуть , буде агентно- орієнтоване програмування , де агенти - незалежні частини коду на рівні виконання . Взаємодія агентів відбувається за допомогою зміни середовища , в якій вони знаходяться.

Мовні конструкції , конструктивно не відносяться безпосередньо до об'єктів , але супутні їм для їх безпечної ( виняткові ситуації , перевірки) та ефективної роботи , инкапсулируются від них у аспекти ( в аспектно- орієнтованому програмуванні ) . Суб'єктно - орієнтоване програмування розширює поняття об'єкт за допомогою забезпечення більш уніфікованого і незалежного взаємодії об'єктів . Може бути перехідною стадією між ООП і агентного програмуванням в частині самостійного їх взаємодії .

Першою мовою програмування , в якому були запропоновані принципи об'єктної орієнтованості , була Симула . У момент своєї появи ( в 1967 році ) , ця мова програмування запропонував воістину революційні ідеї: об'єкти , класи , віртуальні методи та ін , однак це все не було сприйнято сучасниками як щось грандіозне. Тим не менше, більшість концепцій були розвинені Аланом Кейем і Деном Інгаллс в мові Smalltalk . Саме він став першим широко поширеним об'єктно - орієнтованою мовою програмування.

В даний час кількість прикладних мов програмування (список мов) , що реалізують об'єктно - орієнтовану парадигму , є найбільшим по відношенню до інших парадигм . В області системного програмування досі застосовується парадигма процедурного програмування , і загальноприйнятою мовою програмування є мова C. Хоча при взаємодії системного та прикладного рівнів операційних систем помітний вплив стали надавати мови об'єктно - орієнтованого програмування. Наприклад , однією з найбільш поширених бібліотек мультиплатформенного програмування є об'єктно -орієнтована бібліотека Qt , написана мовою C + +.


 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 11, 12 | Визначення ООП і його основні концепції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.