Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура М-ої політики просування (П).

П-форма повідомл-я, викор-на фірмою для інфор-ії, переконув-я чи нагадув-я спож-м про свої товари. Часто в літ-рі МПК ототожн-ь з «П». Але є різниця. П на відміну від маркет-х комунікацій не передбачає зворотний зв'язок між ними. Засобами П є реклама (Р), персональний продаж, стимулюв-я збуту, пропаганда, прямий М-г. Р -довільна платна форма неперсон-ої презентації та просув-я ідей, товарів, послуг через ЗМІ. Осн-ми завд-ями Р є:-створ-я і підтрим-я високого рівня популярності товарів, послуг; -підвищ-я іміджу підпр-ва; -підтрим-я належної уваги та зацікавленості спож-ів. ПП -індивід-не усне пред’явлення товару чи послуги під час бесіди з конкретним спож-ем з метою здійсн-я купівлі-продажу товару. Пропаганда-організ-я громад-ої думки, яка сприяє успішному функ-ню підпр-ва, досягн-ю ним поставлених цілей. Цілями П є поліпш-я престижу і репутації підпр-ва, формув-я і підвищ-я зацікавленості спож-ів у його товарах чи послугах. СЗ - викор-ня короткотермінових заходів, розрахованих на швидке реагув-я ринку у відповідь на пропонув-я підпр-вом своєї продукції. ПМ-надання комерц-о важливої інфор-ії про товари чи послуги безпосередньо цільовим спож-ам з метою здійсн-я продажу.

Маркет-ва політика просування (П) як складова маркет-ї діял-ті.

П-будь-яка форма повідомл-я, викор-на фірмою для інф-ії, переконув-я чи нагадув-я спож-м про свої товари, образи, ідеї, громадську діял-ть чи вплив на сусп-во. МПК і П – різні поняття. П на відміну від М-их комунікацій не передбач зворотний зв'язок між ними. Гол-а мета процесу П-стимулюв-я попиту. Ф-ії П: -створює образ престижності, низьких цін або інноваційності для компанії; -інформує про параметри товарів; -сприяє пізнав-ю нових товарів; -підтрим популярність існуючих; -пояснює, де можна придбати товари; -переконує спож-ів переходити до купівлі дорожчих товарів; -відповідає на запити спож-ів; -забезпеч обслуговув-я клієнтів після покупки товару; -обґрунтовує ціни на товари та послуги. В основі П – процес комунікативних зв’язків підпр-ва з ринком. Засобами П є реклама, персон-ий продаж, стимулюв-я збуту, пропаганда, прям мар-г. П спрямоване на досягн-я необхідної проінформ-сті потенційних спож-ів про вигоди і переваги, які спож-чі отримують, купуючи товари підпр-ва за певною ціною і умовою продажу.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. III ПОЛІТИКИ.
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  7. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  8. IY.3. Общество и его структура.
  9. VІ. План та організаційна структура заняття
  10. А) Структура економічних відносин.
  11. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  12. Аграрна структура та її елементи




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Струк-а і елементи компл-у МК. | Персональний продаж (ПП) товару: сутність та умови застосування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.