Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які існують форми суспільної свідомості?


1.психологічна;

2.правова;

3.історична;

4.філософська;

5.моральна;

6.естетична;

7.релігійна;

8.політична;

9.ідеологічна.


 

339. Формами суспільної свідомості не є:


1.політика;

2.історична пам’ять;

3.релігія;

4.філософія;

5.традиція;

6.мистецтво;

7.мораль;

8.атеїзм.


340. Які з наведених тверджень виражають діалектико-матеріалістичну концепцію взаємин мислення і мови:


1.мислення виникло до мови;

2.мислення існує незалежно від мови;

3.виникнення мислення неможливо без існування мови;

4.мислення і мова розвивалися одночасно;

5.мова є необхідна матеріальна основа мислення.


341. Вкажіть, які з тверджень правильно виражають сутність мови:


1.Мова – це матеріальна оболонка думки.

2.Мова – це універсальне середовище, в якому здійснюється розуміння.

3.Мова – це будь-яка знакова система, що слугує для передачі інформації.

4.Мова – це спосіб виразу думок і засіб спілкування.

342. Які з запропонованих суджень виражають позицію матеріалізму, а які - ідеалізму:

1.свідомість є властивість високоорганізованої матерії;

2.свідомість матеріальна;

3.свідомість людини — це прояв світового духу;

4.свідомість нерозривна зв'язано з матерією;

5.свідомість може існувати до і незалежно від матерії.


ДО Теми 11 (18). Гносеологія. основний зміст

Пізнавальної діяльності

 

343. Об’єкт пізнання:

1. передує суб’єкту та визначає його;

2. є похідним від суб’єкта;

3. є невід’ємним від суб’єкта, оскільки вони постають сторонами єдиного процесу пізнання;

4. постає частиною суб’єкта пізнання.

На яких принципах та ідеях базується ортодоксальна середньовічна гносеологія?


1. фідеїзму;

2. “божественного одкровення”;

3. пошуку істини через досвід та розум;

4. на переконанні в тому, що раціональне пізнання лише віддаляє від істини, оскільки істини об’єктивної взагалі не існує;

5. пізнання істини з опорою на досвід неможливе, оскільки породжує суб’єктивізм та релятивізм у поглядах на світ;

6. людський інтелект (розум) може бути корисним у пізнанні істини, але лише як другорядний, допоміжний засіб.

 


Згода з яким судженням означає агностицизм?


1. людство ніколи не буде знати все про все;

2. у науках існують невирішені проблеми;

3. всі наші знання є гіпотези;

4. “річ у собі” принципово не може бути пізнаною.


 

346. В яких з наведених тверджень проявляється агностицизм І.Канта?

§ -


1. світ “речей для нас” в принципі неможливо пізнати;

2. світ “речей у собі” принципово непізнаваний;

3. неможливо пізнати істину досвідним шляхом;

4. існує прірви між світом “речей для нас” і світом “речей у собі”.


Яку позицію підтримує І.Кант, стверджуючи: “Без чуттєвості жодного предмета не було б нам дано. А без розсудку жоден предмет не можна було б мислити. Думки без змісту пусті, споглядання без понять сліпі”?


1. емпіричного фундаменталізму;

2. раціоналізму;

3. відходу від фундаменталізму;

4. апріорізму;

5. агностицизму.


 



Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хто є автором вчення про неусвідомлюване? | Що слід віднести до гносеологічного фундаменталізму?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.