МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УІІІ. Декларація і підпис22. Я свідомо заявляю, що всі надані у цій заяві відомості є точними. Країна і місто _____________________________________________ Дата ______________________________________________ Підпис заявника і/або його представника _______________________
Висловіть думку…. І. Яку роль відіграє судова влада у захисті прав і свобод людини та громадянина? ІІ. Як, на вашу думку, можна розцінити діяльність наднаціональних судових установ: як надзвичайно важливий механізм захисту прав і свобод людини чи як втручання у внутрішні справи держави? ІІІ. Прочитайте наведену інформацію та визначте, до якої точки зору приєдналися б ви? Чому? Об'єднайтеся в малі групи, оберіть одну спільну позицію та аргументуйте її. Підготуйтесь до її презентації класу. Одним із засобів міжнародного захисту прав людини є так звана гуманітарна інтервенція - насильницьке вторгнення однієї держави на територію іншої з метою захисту людей від загрози їхньому життю, негуманного і жорстокого поводження чи переслідування. Історія зовнішньої політики і міжнародного права знає вдосталь таких прикладів: інтервенція Індії в Бангладеш для допомоги народу у самовизначенні (1971), дії Бельгії в Конго (1960), введення в’єтнамських військ у Камбоджу (1978), інтервенція США у Гренаду (1983) і Панаму (1989) та інші. У сучасному міжнародному праві існують різні точки зору щодо гуманітарної інтервенції як засобу міжнародного захисту прав людини: 1) гуманітарна інтервенція – правомірна і припустима без обмежувальних умов; 2) насильницька інтервенція, спрямована на захист прав людини іншої держави, може бути здійснена лише за виняткових обставин (але чіткі критерії правомірності гуманітарної інтервенції не визначені); 3) до набрання сили Статутом ООН гуманітарна інтервенція була цілком сумісна з міжнародним правом, але в наш час вона є порушенням статті 2(4) Статуту ООН щодо заборони використання сили; 4) гуманітарну інтервенцію слід заборонити, надавши перевагу гуманітарним силовим акціям ООН, що здійснюються на підставі резолюції Ради Безпеки ООН та під її егідою. ІY. Прочитайте слова французького імператора початку ХІХ століття Наполеона Бонапарта, винесені на початок теми в якості епіграфа, та висловіть власне ставлення до них. Доберіть у тексті підручника речення, що допоможе прояснити зміст наведеного висловлювання. Підсумуйте… І. Поверніться до даних вами відповідей на запитання на початку обговорення поставленої проблеми. Чи змінилось ваше розуміння тих чи тих термінів і понять? Як тепер ви поясните їх? ІІ. У групах чи індивідуально складіть тези-резюме до вивченої проблеми, запишіть їх та представте класу. Які питання у вас виникли після обговорення та аналізу проблеми «Як захистити свої права, свободи та законні інтереси»? Про що ви б хотіли дізнатися більше? Читайте також:
|
||||||||
|