МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підготовку в галузі розвитку людських ресурсівКонвенція МОП № 142 (1975 р) (Витяг) Генеральна Конференція Міжнародної організації праці, скликана в Женеві Адміністративною Радою Міжнародного Бюро Праці, що зібралася 4 червня 1975 року на свою шістдесяту сесію, постановила ухвалити ряд пропозицій щодо розвитку людських ресурсів: професійна орієнтація і професійна підготовка, що є шостим пунктом порядку денного сесії, вирішивши надати цим пропозиціям форми міжнародної конвенції, ухвалює цього двадцять третього дня червня місяця тисяча дев'ятсот сімдесят п'ятого року нижченаведену Конвенцію, яка може називатися Конвенцією 1975 року про розвиток людських ресурсів: Стаття 1 1. Кожний член Організації приймає та розвиває всебічні й скоординовані політику і програми професійної орієнтації та професійної підготовки, тісно пов'язані із зайнятістю, зокрема через державні служби зайнятості. 2. Ці політика і програми належним чином враховують:
a) потреби, можливості та проблеми зайнятості як на регіональному, так і на національному рівні; b) стадію і рівень економічного, соціального й культурного розвитку: c) взаємозв'язок між розвитком людських ресурсів та іншими економічними, соціальними й культурними цілями.
3. Ці політика і програми здійснюються за допомогою методів, що відповідають національним умовам. 4. Ці політику і програми призначено для підвищення здатності окремої особи усвідомлювати та, індивідуально чи колективно, справляти вплив на виробниче й соціальне середовище. 5. Ці політика і програми стимулюють і дають змогу всім особам, на основі рівності й без якої б не було дискримінації, Розвивати й застосовувати свої здібності до праці у своїх власних інтересах і відповідно до своїх прагнень, враховуючи потреби суспільства. Стаття 2 Маючи на меті зазначене вище, кожний член Організації розробляє і вдосконалює відкриті, гнучкі і такі, що доповнюють, одна одну, системи загальної та професійно-технічної освіти шкільної і професійної орієнтації та професійної підготовки, незалежно від того, здійснюється така діяльність у системі формальної освіти чи поза нею. Стаття З 1. Кожний член Організації поступово розширює свої системи професійної орієнтації та системи постійної інформації щодо зайнятості, з метою забезпечення того, щоб усебічна інформація! якнайширша орієнтація були доступні дітям, юнакам та дорослим, в тому числі відповідні програми для осіб з фізичними й розумовими вадами. 2. Такі інформація і орієнтація охоплюють вибір професії, професійну підготовку та пов'язані з нею можливості освіти, становище й перспективи в галузі зайнятості, перспективи просування по роботі, умови праці, безпеку та гігієну праці, а також інші аспекти трудового життя в різних галузях економічної, соціальної і культурної діяльності та на всіх рівнях відповідальності. 3. Такі інформація і орієнтація доповнюються інформацією щодо загальних аспектів колективних угод і прав та обов'язків усіх зацікавлених сторін відповідно до трудового законодавства; ця інформація надається відповідно до національного законодавства і практики, враховуючи відповідні функції і завдання зацікавлених організацій трудівників та підприємців. Стаття 4 Кожний член Організації поступово розширює, пристосовує і гармонізує свої системи професійної підготовки для того, щоб вони відповідали потребам юнаків і дорослих у набуванні професійної підготовки протягом усього їхнього життя, в усіх секторах економіки, в усіх галузях економічної діяльності та на всіх рівнях кваліфікації і відповідальності. Стаття 5 Політика і програми професійної орієнтації та професійної підготовки підготовлюються і здійснюються у співробітництві організаціями підприємців і трудівників, і, — коли є потреба та відповідно до національних законодавства й практики, — з іншими зацікавленими органами. Додаток 5.2 Читайте також:
|
||||||||
|