Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підготовку в галузі розвитку людських ресурсів

Конвенція МОП № 142 (1975 р)

(Витяг)

Генеральна Конференція Міжнародної організації праці, скли­кана в Женеві Адміністративною Радою Міжнародного Бюро Праці, що зібралася 4 червня 1975 року на свою шістдесяту сесію, постано­вила ухвалити ряд пропозицій щодо розвитку людських ресурсів: професійна орієнтація і професійна підготовка, що є шостим пунктом порядку денного сесії, вирішивши надати цим пропози­ціям форми міжнародної конвенції, ухвалює цього двадцять третьо­го дня червня місяця тисяча дев'ятсот сімдесят п'ятого року нижченаведену Конвенцію, яка може називатися Конвенцією 1975 року про розвиток людських ресурсів:

Стаття 1

1. Кожний член Організації приймає та розвиває всебічні й скоординовані політику і програми професійної орієнтації та професійної підготовки, тісно пов'язані із зайнятістю, зокрема через державні служби зайнятості.

2. Ці політика і програми належним чином враховують:

 

a) потреби, можливості та проблеми зайнятості як на регіо­нальному, так і на національному рівні;

b) стадію і рівень економічного, соціального й культурного розвитку:

c) взаємозв'язок між розвитком людських ресурсів та інши­ми економічними, соціальними й культурними цілями.

 

3. Ці політика і програми здійснюються за допомогою ме­тодів, що відповідають національним умовам.

4. Ці політику і програми призначено для підвищення здат­ності окремої особи усвідомлювати та, індивідуально чи колек­тивно, справляти вплив на виробниче й соціальне середовище.

5. Ці політика і програми стимулюють і дають змогу всім особам, на основі рівності й без якої б не було дискримінації, Розвивати й застосовувати свої здібності до праці у своїх власних інтересах і відповідно до своїх прагнень, враховуючи потреби суспільства.

Стаття 2

Маючи на меті зазначене вище, кожний член Організації розробляє і вдосконалює відкриті, гнучкі і такі, що доповнюють, одна одну, системи загальної та професійно-технічної освіти шкільної і професійної орієнтації та професійної підготовки, не­залежно від того, здійснюється така діяльність у системі формальної освіти чи поза нею.

Стаття З

1. Кожний член Організації поступово розширює свої систе­ми професійної орієнтації та системи постійної інформації щодо зайнятості, з метою забезпечення того, щоб усебічна інформація! якнайширша орієнтація були доступні дітям, юнакам та дорос­лим, в тому числі відповідні програми для осіб з фізичними й розумовими вадами.

2. Такі інформація і орієнтація охоплюють вибір професії, професійну підготовку та пов'язані з нею можливості освіти, ста­новище й перспективи в галузі зайнятості, перспективи просу­вання по роботі, умови праці, безпеку та гігієну праці, а також інші аспекти трудового життя в різних галузях економічної, со­ціальної і культурної діяльності та на всіх рівнях відповідаль­ності.

3. Такі інформація і орієнтація доповнюються інформацією щодо загальних аспектів колективних угод і прав та обов'язків усіх зацікавлених сторін відповідно до трудового законодавства; ця інформація надається відповідно до національного законо­давства і практики, враховуючи відповідні функції і завдання зацікавлених організацій трудівників та підприємців.

Стаття 4

Кожний член Організації поступово розширює, пристосовує і гармонізує свої системи професійної підготовки для того, щоб вони відповідали потребам юнаків і дорослих у набуванні про­фесійної підготовки протягом усього їхнього життя, в усіх сек­торах економіки, в усіх галузях економічної діяльності та на всіх рівнях кваліфікації і відповідальності.

Стаття 5

Політика і програми професійної орієнтації та професійної підготовки підготовлюються і здійснюються у співробітництві організаціями підприємців і трудівників, і, — коли є потреба та відповідно до національних законодавства й практики, — з іншими зацікавленими органами.


Додаток 5.2


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Автоматизація виробництва як вищий етап технологічного розвитку підприємств
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.




Переглядів: 1001

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Терміни і поняття | Положення иро освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.