Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика Oracle CDM (Custom Development Method)

Ця методика виникла в наслідок розвитку Oracle CASE - Method і орієнтована на застосування продуктів Oracle і набору стандартів та керівництв по використанню відповідних продуктів Designer/2000, Developer/2000 та інших засобів. Методика підтримує три моделі ЖЦ:

1. "класичну" - передбачені всі роботи/задачі та етапи;

2. "прискорена розробка" (Fast Track) - ще більше зорієнтована на використання інструментів моделювання та програмування Oracle (Designer/2000, зокрема), призначена для порівняно невеликих та середніх проектів.

3. "полегшений підхід" - рекомендується у випадку малих проектів, можливості швидкого прототипування додатків.

Усі моделі ЖЦ є по суті каскадними, навіть при використанні "полегшеного підходу", який має зрозумілу ітеративність виконання дій, пов'язаних з прототипуванням, зберігає загальну послідовність та встановлений порядок виконання задач. Включення додаткової задачі/роботи та їх прив'язка до інших не передбачена, так само, як і зміна послідовності.

Загальна класична структура ЖЦ формується з певних етапів (фаз) проекту та процесів, які виконуються на протязі декількох етапів:

- "визначення вимог" (іноді називають етап стратегії);

- аналіз вимог (формулювання детальних вимог до системи);

- проектування (перетворення вимог в детальні специфікації системи);

- реалізація (написання та тестування додатків);

- впровадження (установка системи, підготовка до початку експлуатації);

- експлуатація (підтримка та спостереження за додатком, планування майбутніх функціональних розширень).

Модель ЖЦ Fast Track передбачає поділ проекту у часі на три фази:

- аналіз вимог;

- проектування та створення системи;

- передача в експлуатацію/впровадження

Полегшена модель передбачає такий самий поділ проекту на три фази.

Основні процеси, що розглядаються в CDM:

1. аналіз вимог (RD);

2. аналіз існуючої системи (ES);

3. технічна архітектура системи (TA);

4. проектування і створення бази даних (БД) (DB);

5. проектування і створення модулів програмного забезпечення (ПЗ) (MD);

6. перетворення даних (CY);

7. документування (DO);

8. тестування (TE);

9. навчання (TR);

10. передача замовнику (інсталяція) (TS);

11. підтримка (PS).

Основні процеси CDM:

1. аналіз вимог (процес визначає бізнес- та системні вимоги до додатку);

2. аналіз існуючої системи (процес визначає і формулює існуюче технічне середовище для визначення необхідних змін);

3. технічна архітектура системи (процес визначає елементи технічної бази системи, що розроблюється);

4. проектування і створення БД (процес забезпечує проектування і створення реляційної бази даних, включаючи, наприклад, питання ефективної індексації і безпеки (секретність) на рівні об'єктів БД);

5. проектування і створення модулів ПЗ (основний процес, включає проектування додатків і створення програмного коду);

6. перетворення даних (цілі процесу - міграція, перетворення і тестування всіх існуючих даних, які необхідні для роботи нової системи);

7. документування (процес забезпечує створення якісної текстової та on-line документації для користувачів і адміністраторів, а так само технічних описів проекту);

8. тестування (процес забезпечує спільне тестування якості всіх елементів системи, як окремих модулів, так і результатів їх об'єднання);

9. навчання (процес забезпечує навчання і тестування користувачів і адміністраторів);

10. передача замовнику (процес включає такі задачі, як розробка плану інсталяції системи, підготовка технічного середовища, організацію процесу "згортання" існуючої системи);

11. підтримка системи (цілі процесу - моніторинг і розв'язання проблем, заміна версій з виправленими помилками, оцінка роботи системи і планування поліпшень);

Графічно взаємозв'язок фаз та процесів можна представити наступним чином (Таблиця 4.1):

 

Таблиця 4.1 Взаємозв'язок фаз та процесів ЖЦ за Oracle CDM

    Аналіз вимог   Проектування та створення системи   Передача в експлуатацію
Аналіз вимог (RD)   ----------------------        
Аналіз існуючої системи (ES)   ----------------------        
Технічна архітектура системи (TA)   ----------------------   ------    
Проектування і створення бази даних (БД) (DB)   -----------   -----------    
Проектування і створення модулів ПЗ (MD)   -----------   -----------    
Перетворення даних (CY)   ----------------   ----------------------   ------
Документування (DO)   ----------------   ----------------------    
Тестування (TE)   -------   ----------------   ------
Навчання (TR)   -----------   ----------------------   ------
Передача замовнику (інсталяція) (TS)   --------   ----------------------   ----------------
Підтримка (PS)           -----------

 

Методика вважається фірмовим стандартом, тобто вона не є обов'язковою.

Прикладна система розглядається в основному як програмно-технічна система. Тому організаційні задачі/роботи, пов'язані з переходом до нової системи в ній відсутні.

Власне методика має чітку направленість на створення інформаційної системи з базами даних в традиційному розумінні.


Читайте також:

  1. A Perspective on the Development of Videotex
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. Chart 6. The list of the countries in which, in opinion of experts, the media education is on the highest level of development
  4. Demonstrative Pronouns. Development of Articles
  5. Development of Diphthongs
  6. Development of Diphthongs
  7. Development of Monophthongs
  8. Development of Nominal Grammatical Categories
  9. Development of sibilants and affricates in Early Middle English
  10. Development of the Continuous Aspect
  11. Development of the Gerund
  12. Development of the Intellect




Переглядів: 2014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Використання стандартів організації життєвих циклів систем | Методика Oracle PJM (Project Development Method)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.