Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційні форми реалізації проекту

Організація робіт по проекту передбачає по-перше, вибір організаційної форми реалізації проекту, по-друге, - створення організаційної структури управління проектом (УП).

Організаційна форма - це організація взаємодії та взаємовідносин між всіма учасниками проекту. Організаційна структура УП - сукупність взаємопов’язаних органів управління, що знаходяться на різних ступенях (рівнях) системи.

Організаційна форма реалізації проекту залежить:

- від того хто є менеджером проекту,

- від прийнятого розподілу етапів та конкретних робочих процедур між учасниками проекту.

Існуючі організаційні форми досить різноманітні, оскільки вони залежать від конкретних параметрів проекту: термінів, обсягу, цілей тощо. В літературі[44] існує, хоча досить умовний , поділ організаційних форм УП на «основну систему» і «систему розширеного управління».

У відповідності з “основною системою” менеджер проекту є представником (агентом) замовника і не несе фінансової відповідальності за рішення, що приймаються. Повноваження менеджера проекту обмежуються умовами, передбаченими контрактом з замовником.

Менеджером проекту (агентом замовника) може бути співробітник практично будь-якої фірми - учасниці проекту (замовника, включно) або консультативної фірми. Обов’язки між учасниками проекту в цьому випадку розподіляються наступним чином:

Замовник:

- визначає масштаби проекту,

- укладає контракти з менеджером проекту та іншими учасниками та несе відповідальність по цим контрактам,

- керує процесом взаємодії між усіма учасниками проекту.

Менеджер проекту:

- відповідає за координацію та управління всім ходом розробки та реалізації проекту (аналіз концептуальних та проектних рішень, технічної документації, власне управління проектом, включно),

- працює за контрактом з замовником. З іншими учасниками відносини на умовах інших контрактів недопустимі.

Інші учасники проекту (інженер, постачальники, підрядчики та ін.) виконують традиційні для них функції.

Переваги цієї організаційної форми: зняття фінансової відповідальності з менеджера проекту, що забезпечує об’єктивність рішень, що приймаються.

Недоліки: ризик за долю проекту повністю лягає на замовника. Крім того немає впевненості в стабільності “граничних” витрат по проекту, тому він вимушений повністю покладатись на компетентність менеджера проекту.

Організаційні форми УП, які передбачають встановлення фіксованої ціни проекту отримали назву “системи розширеного управління проектами”.

Загальна схема розподілу відповідальності між учасниками проекту є приблизно такою. Замовник - відповідає за визначення масштабів та параметрів проекту, укладає контракт з менеджером проекту, який повинен забезпечити реалізацію проекта, у більшості випадків, “під ключ”.

Багато хто з фахівців розглядають такі організаційні форми як своєрідні “спільні підприємства” до складу яких входять всі учасники проекту за виключенням замовника.

Менеджер проекту забезпечує управління та координацію процесів проектування у відповідності з угодою між учасниками проекту у межах фіксованої (кошторисної) ціни. Ним може бути представник підрядної організації або консалтингової фірми (іноді інжинірингові), який управляє проектом, координує поставки та роботи по інжинірингу. Ризик покладається на підрядчика.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  3. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  4. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  5. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  6. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  7. VII. Етап проектування
  8. VII. Етап проектування
  9. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  12. А) Заробітна плата її форми та системи.




Переглядів: 908

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Організація проектно-орієнтованої діяльності | Типи організаційних структур груп для УП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.