Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Орієнтація на замовника

Організації залежать від своїх замовників і тому повинні розуміти поточні та майбутні потреби замовників, виконувати їхні вимоги і прагнути до перевищення їхніх очікувань;

Лідерство

Керівники встановлюють єдність мети та напрямів діяльності організації. Їм слід створювати та підтримувати таке внутрішнє середовище, в якому працівники можуть бути повністю залучені до виконання завдань, що стоять перед організацією;

Залучення працівників

Працівники на всіх рівнях становлять основу організації, і їхнє залучення дає змогу використовувати їхні здібності на користь організації;

Процесний підхід

Бажаного результату досягають ефективніше, якщо діяльністю та пов'язаними з нею ресурсами управляють як процесом;

Системний підхід до управління

Ідентифікування, розуміння та управління взаємопов'язаними процесами як системою, сприяє організації у результативнішому та ефективнішому досягненні її цілей;

Постійне поліпшення

Постійне поліпшення діяльності організації в цілому слід вважати незмінною метою організації;

Прийняття рішень на підставі фактів

Ефективні рішення приймають на підставі аналізування даних та інформації;


Читайте також:

  1. Аудит розрахунків з покупцями і замовниками
  2. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
  3. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
  4. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками.
  5. БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВОДКИ З ОБЛІКУ ВИТРАТ НА НДР ЗА ДОГОВОРАМИ З ЗАМОВНИКАМИ
  6. Вивіз давальницької сировини українського замовника за межі митної території україни і ввіз в україну готової продукції
  7. Диверсифікація як стратегічна орієнтація підприємств
  8. Засади співпраці із туристичними організаціями та колективними замовниками.
  9. Клопотання (заява) замовника
  10. Напрямки соціальної реабілітації: соціально-середовищна орієнтація та соціально-побутова адаптація.
  11. Облік дебіторської заборгованості за розрахунками з покупцями та замовниками
  12. Облік реалізації виконаних робіт і розрахунків із замовниками




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність управління якістю проектів та способи забезпечення якості проекту | Взаємовигідні стосунки з постачальниками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.