МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Масове дорадництвоМасове дорадництво використовує методи, які дозволяють охопити широкі маси клієнтів. З огляду на свою загальність, воно характеризується універсальністю змісту та широтою, що вимагає від сільгоспвиробника селективного відбору і адаптації до умов власного господарства. Група масових методів є найбільш ефективною в передачі інформації ринкового характеру. Вона дає менший ефект при отриманні знань, особливо конкретних.
Методи масового дорадництва: - підготовчі курси; - брошури; - сільськогосподарська преса; - радіо; - телебачення; - інтернет; - ярмарки. Підготовчі курси є методом для передачі інформації трудівникам села. Яка має характер ознайомлення з основними аграрними питаннями. Брошури найчастіше висвітлюють питання одного напрямку (предмету). Позитивною особливістю монотематичних брошур є те, що вони передають зміст конкретної проблеми. Недоліком є швидке "старіння" даних. Найбільш широкий попит на брошури, які описують технологію, пристосовану до умов їх господарств, а також брошурами з різними розрахунками рентабельності продукції рільництва. Сільськогосподарську пресу можна поділити на дві групи: видання галузеві і періодичні видання з дорадництва. Галузеві видання є важливим джерелом знань та інформації про конкретний напрямок виробництва. Їх плюсом є актуальність і конкретність змісту. Проте мінусом можна вважати необхідність придбання великої кількості видань, оскільки більшість господарств багатогалузеві. Аграрна періодика складається з загальнодержавних або регіональних газет та журналів, які мають інформаційно-освітній характер. Вони охоплюють різні аграрні ділянки. Позитивним їх чинником є актуальність інформації, а головним недоліком можна вважати загальний характер публікованого матеріалу. Періодика дорадництва(довідники) - це видання різних організацій, які охоплюють різні аспекти діяльності, їх зміст складається з різних галузей, починаючи від економічних технологій і закінчуючи ринковою інформацією. Радіо - це найчастіше державні та комерційні радіокомпанії, які виходять в ефір у певний час (найчастіше вранці або ввечері). Аграрні радіопередачі мають в більшості інформаційний характер. Телебачення- в основному державне - показує програми переважно інформаційно-публіцистичного характеру. Позитивним моментом є їх актуальність, а також візуалізація, однак недоліком можна вважати загальний характер і односторонність телепередач (відсутність можливості брати участь). Важливою особливістю освітнього телебачення є навчання на відстані, як, наприклад, телевізійний аграрний технікум. Інтернет стає засобом двосторонньої комунікації. Через це в майбутньому буде основним джерелом знань та інформації і головним засобом масової інформації, що буде використовуватись для дистанційного навчання. Прискорений розвиток Інтернету веде до того, що розширюється його значення як дорадчого і освітнього методу. Практично він виконує роль масового методу, сприяє передачі знань і інформації для широкого кола споживачів." Добре виправдовує себе як груповий метод, дає можливість вести дискусію і надсилати повідомлення. Цим індивідуальним методом використовуються приватні логіни (для передачі і одержання інформації). Особливого значення набирає Інтернет як замкнена платформа для конкретної(визначеної) групи споживачів (дорадників, консультантів, землеробів, виробників і т.д.). Ярмарки-продажі стали найбільш масовою і ефективною формою дорадництва. З однієї сторони вони збирають виробників, переробників, торгівельні організації і дорадників, а з другої - працівників села та їх родини. На ярмарку за короткий проміжок часу і в одному місці землероб може довідатись про найсучасніші технології, а також засоби виробництва, необхідні для цих технологій. Можна також ознайомитись з новинками, зустрітися з представниками організацій, які займаються обслуговуванням сільського господарства, отримати поради з землеробства, економіки і права й на кінець, зустріти своїх колег і приємно провести час.
Читайте також:
|
||||||||
|