МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Масове дорадництвоМасове дорадництво використовує методи, які дозволяють охопити широкі маси клієнтів. З огляду на свою загальність, воно характеризується універсальністю змісту та широтою, що вимагає від сільгоспвиробника селективного відбору і адаптації до умов власного господарства. Група масових методів є найбільш ефективною в передачі інформації ринкового характеру. Вона дає менший ефект при отриманні знань, особливо конкретних.
Методи масового дорадництва: - підготовчі курси; - брошури; - сільськогосподарська преса; - радіо; - телебачення; - інтернет; - ярмарки. Підготовчі курси є методом для передачі інформації трудівникам села. Яка має характер ознайомлення з основними аграрними питаннями. Брошури найчастіше висвітлюють питання одного напрямку (предмету). Позитивною особливістю монотематичних брошур є те, що вони передають зміст конкретної проблеми. Недоліком є швидке "старіння" даних. Найбільш широкий попит на брошури, які описують технологію, пристосовану до умов їх господарств, а також брошурами з різними розрахунками рентабельності продукції рільництва. Сільськогосподарську пресу можна поділити на дві групи: видання галузеві і періодичні видання з дорадництва. Галузеві видання є важливим джерелом знань та інформації про конкретний напрямок виробництва. Їх плюсом є актуальність і конкретність змісту. Проте мінусом можна вважати необхідність придбання великої кількості видань, оскільки більшість господарств багатогалузеві. Аграрна періодика складається з загальнодержавних або регіональних газет та журналів, які мають інформаційно-освітній характер. Вони охоплюють різні аграрні ділянки. Позитивним їх чинником є актуальність інформації, а головним недоліком можна вважати загальний характер публікованого матеріалу. Періодика дорадництва(довідники) - це видання різних організацій, які охоплюють різні аспекти діяльності, їх зміст складається з різних галузей, починаючи від економічних технологій і закінчуючи ринковою інформацією. Радіо - це найчастіше державні та комерційні радіокомпанії, які виходять в ефір у певний час (найчастіше вранці або ввечері). Аграрні радіопередачі мають в більшості інформаційний характер. Телебачення- в основному державне - показує програми переважно інформаційно-публіцистичного характеру. Позитивним моментом є їх актуальність, а також візуалізація, однак недоліком можна вважати загальний характер і односторонність телепередач (відсутність можливості брати участь). Важливою особливістю освітнього телебачення є навчання на відстані, як, наприклад, телевізійний аграрний технікум. Інтернет стає засобом двосторонньої комунікації. Через це в майбутньому буде основним джерелом знань та інформації і головним засобом масової інформації, що буде використовуватись для дистанційного навчання. Прискорений розвиток Інтернету веде до того, що розширюється його значення як дорадчого і освітнього методу. Практично він виконує роль масового методу, сприяє передачі знань і інформації для широкого кола споживачів." Добре виправдовує себе як груповий метод, дає можливість вести дискусію і надсилати повідомлення. Цим індивідуальним методом використовуються приватні логіни (для передачі і одержання інформації). Особливого значення набирає Інтернет як замкнена платформа для конкретної(визначеної) групи споживачів (дорадників, консультантів, землеробів, виробників і т.д.). Ярмарки-продажі стали найбільш масовою і ефективною формою дорадництва. З однієї сторони вони збирають виробників, переробників, торгівельні організації і дорадників, а з другої - працівників села та їх родини. На ярмарку за короткий проміжок часу і в одному місці землероб може довідатись про найсучасніші технології, а також засоби виробництва, необхідні для цих технологій. Можна також ознайомитись з новинками, зустрітися з представниками організацій, які займаються обслуговуванням сільського господарства, отримати поради з землеробства, економіки і права й на кінець, зустріти своїх колег і приємно провести час.
Читайте також:
|
||||||||
|